10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Hitri trening, ki vključuje boks in kardio ter učvrsti trup

Hitri trening, ki vključuje boks in kardio ter učvrsti trup (foto: Instagram/christadipaolo) Instagram/christadipaolo
7. 11. 2017

Trenerka Christa DiPaolo je sestavila odličen trening, s pomočjo katerega boste učvrstili trup, se dobro razgibali in porabili odvečne kalorije.

Boks je šport, ki je dober tako za telo kot um, pomaga, da se sprostimo in zmanjšamo stres.

Christa DiPaolo, ustanoviteljica programa The Cut by Equinox, je pripravila zgolj 30-minutni trening, ki je zmes visoko intenzivnega treninga, boksa, kick boksa in treninga z (lahkimi) utežmi, pri čemer se osredotočamo predvsem na trup in njegovo učvrstitev.

Vadba se začne z razgibavanjem zgornjega dela telesa (odpiranje prsi), nato preide v razne variacije boksa, ki vključujejo tudi noge, se nadaljuje z vajami za trebušne mišice oziroma mišice trupa in konča z energičnim boksom in poskoki.

Za izvedbo boste potrebovali športno opremo in lahke uteži (ročke) ali plastenke vode oziroma kaj podobnega.

Seveda ne pozabite na pitje vode ter ogrevanje pred vadbo in ohlajanje po njej!

VIDEO TRENING PA SI OGLEJTE TUKAJ:

Preberite še: Ženske, ki so se nekoč same borile z odvečno težo, razkrile 12 top nasvetov za hujšanje (ki veljajo tudi za moške!)

Priporočamo tudi: 1 navada, s katero se boste (končno) držali načrta treningov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri