trening_boks

Trenerka Christa DiPaolo je sestavila odličen trening, s pomočjo katerega boste učvrstili trup, se dobro razgibali in porabili odvečne kalorije.

Boks je šport, ki je dober tako za telo kot um, pomaga, da se sprostimo in zmanjšamo stres.

Christa DiPaolo, ustanoviteljica programa The Cut by Equinox, je pripravila zgolj 30-minutni trening, ki je zmes visoko intenzivnega treninga, boksa, kick boksa in treninga z (lahkimi) utežmi, pri čemer se osredotočamo predvsem na trup in njegovo učvrstitev.

Vadba se začne z razgibavanjem zgornjega dela telesa (odpiranje prsi), nato preide v razne variacije boksa, ki vključujejo tudi noge, se nadaljuje z vajami za trebušne mišice oziroma mišice trupa in konča z energičnim boksom in poskoki.

Za izvedbo boste potrebovali športno opremo in lahke uteži (ročke) ali plastenke vode oziroma kaj podobnega.

Seveda ne pozabite na pitje vode ter ogrevanje pred vadbo in ohlajanje po njej!

VIDEO TRENING PA SI OGLEJTE TUKAJ:

Preberite še: Ženske, ki so se nekoč same borile z odvečno težo, razkrile 12 top nasvetov za hujšanje (ki veljajo tudi za moške!)

Priporočamo tudi: 1 navada, s katero se boste (končno) držali načrta treningov.

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

10-minutne vaje za čvrste trebušne mišice (brez pripomočkov)

Bi preizkusili vaje za trebušne mišice, ki ne vključuje klasičnih trebušnjakov in podobnih vaj, ampak vaje, ki se izmed vseh najbolj osredotočajo na učvrstitev trupa?

7 odličnih kardio treningov, s katerimi boste izboljšali vzdržljivost (in tek ni med njimi)

Razumemo vse, ki niste navdušeni nad tekom. K sreči obstaja veliko načinov, kako pospešiti srčni utrip in izboljšati vzdržljivost. Pravzaprav lahko pri večini treningov povečamo…

4-tedenski izziv: Kaj se zgodi, če si med delom vsak dan vzamete premor za delanje počepov?

Veste, kaj se zgodi, če en mesec vsak dan v službi naredite kratek premor za delanje počepov? Poglejte, kaj je ugotovila ta ženska, rekreativna športnica, ki večino svojega časa…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri