To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

Klasična aerobika

25. 1. 2007

Ste pripravljeni? Že v športni opremi? Če ne, takoj skočite v udobna oblačila modnih barv, ki vas bodo napolnila z energijo. Pridružite se nam na aerobiki, kjer se vam ob moderni glasbi in energičnih inštruktorjih obeta čudovit večer. Napolnite svoje baterije s pozitivno energijo in bodite aktivni!

Aerobika je ena redkih vadb, ki poskrbi za celotno telo v samo šestdesetih minutah. Preden začnemo vadbo, telo ogrejemo s preprostimi kombinacijami korakov in dinamičnim raztezanjem. Ko je telo pripravljeno na večji napor, preidemo na aerobni del vadbene ure.

Ta je lahko nizko, srednje ali visoko intenziven. Za rekreacijo je najprimernejša srednja intenzivnost, ki izboljšuje aerobno kapaciteto. Primerno intenzivnost dosežemo s kombinacijo

različnih gibalnih struktur:

  • z gibanji, ki vsebujejo fazo leta (high impact): teki in različni poskoki,
  • z gibanji, ki faze leta nimajo (low impact): koraki, počepi, brci, obrati, plesni koraki.
Smiselno koreografijo se pod vodstvom izkušenega inštruktorja učimo postopno in jo med trajanjem ure večkrat ponovimo, da dosežemo želene aerobne učinke in hkrati krepimo zgornji in spodnji del telesa. Aerobnemu delu sledijo krepilne vaje na tleh, s katerimi krepimo mišice nog, zadnjice, medenice in kolkov, trebušne in hrbtne mišice ter mišice zgornjega dela telesa. Po naporni vadbi pa si vedno privoščimo raztezanje in sprostitvene vaje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri