10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Vaše telo ga nujno potrebuje...

4. 4. 2019 Promocijsko sporočilo

Človeško telo je sestavljeno iz približno 25 gramov magnezija, od tega ga je 50 do 60 odstotkov v skeletnem sistemu, ostalo pa v mišicah, mehkih tkivih in telesnih tekočinah. Igra pomembno vlogo pri mnogih procesih v telesu, zato je jasno, da njegovo pomanjkanje lahko vpliva na naše zdravje.

Tveganju za pomanjkanje pa so bolj izpostavljeni: starejši, nosečnice in doječe ženske, športniki in fizično aktivni posamezniki ter bolniki s sladkorno boleznijo tipa 2. Gre za vsestranski mineral, ki v telesu vsekakor ne sme manjkati. Lahko ga uživate kot prehranski dodatek ali ga nanesete na telo v obliki kreme. Najboljša pa je kombinacija obojega.

Zakaj ne sme priti do pomanjkanja magnezija?

Razlog št. 1:

magnezij krepi vse mišice našega telesa, tudi srčno. Dolgoletna študija, ki so jo opravili na prebivalcih mesta Framingham, v Massachusetts ZDA, t.i. Framingham študija, je pokazala, da so imeli posamezniki, ki so redno uživali primerne količine magnezija, 58 odstotkov manjše tveganje za nastanek koronarne srčne bolezni in 34 odstotkov manjše tveganje za nastanek kalcifikacije trebušne arterije. Številne študije magnezij prav tako povezujejo z nižjim tveganjem za nastanek arterioskleroze in hipertenzije.

Razlog št. 2:

magnezij preprečuje t.i. “muskelfiber” po vadbi. Vendar naj bi bili za to potrebni 10-20 odstotkov višji odmerki magnezija kot sicer. Kot kaže študija, objavljena na medicalnewstoday.com, ki so jo opravili na profesionalnih igralcih odbojke, je dodajanje večjih količin magnezija športnikom pomagalo do boljših rezultatov. Poleg tega so lažje prenašali tudi fizične napore.

Razlog št. 3:

magnezij igra pomembno vlogo pri formaciji kosti in pomaga pri absorpciji kalcija ter skrbi za večjo kostno gostoto. Pomemben pa je tudi pri spodbujanju tvorjenja vitamina D. Svetuje se  ženskam v pomenopavzi, saj zmanjšuje tveganje za nastanek osteoporoze.

Razlog št. 4:

magnezij lajša glavobole in migrene. Manjša študija, ki so jo objavili na medicalnewstoday.com, je pokazala, da terapija z magnezijem pomaga pri glavobolih. Vendar kot kaže, morajo biti za rezultate odmerki magnezija visoki, oseba pa pod zdravniškim nadzorom.

Razlog št. 5:

magnezij ima protivnetne učinke. Študije kažejo, da lahko pomaga pri hujšanju in prekomerni teži, pozitivno deluje pri različnih kroničnih obolenjih, pomanjkanje pa lahko pospeši celo staranje.

Razlogov za dodajanje magnezija je več kot dovolj. Za zunanjo uporabo preiskusite Ice Power MAGNESIUM IN STRONG krema, ki vam bo pomagala pri sproščanju mišičnih krčev in napetosti. Krema vsebuje magnezij v obliki sulfata, ki se dobro vpija, ter mentol, ki nudi nežen hladilni učinek. Gre za lahko emulzijsko kremo, ki se vpija hitro in učinkovito in je brez stranskih učinkov (npr. ne draži želodca ali povzroča diareje). Lahko se uporablja skupaj z magnezijem v obliki prehranskih dopolnil, da se doseže ustrezna raven magnezija (npr. pri nezadostni absorpciji hranil)

VIR: medicalnewstoday.com in www.icepower.com

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri