Če je ena od novoletnih želja tudi reden trening večkrat tedensko, je ne spodkopavajte s temi navadami. Ne pozabite tudi na ustrezno prehrano.

Slika 1/4

»Štejejo samo rezultati v številkah.«

Ne zanašajte se le na merjenje časa, število ponovitev in zmag. Za napredek je seveda pomembno, da vsakih nekaj mesecev prelistate dnevnik treningov in ugotovite, ali ste izboljšali fizično pripravljenost. Vendar so to dejavniki, ki se pokažejo na daljše časovno obdobje. Vsak dan pa lahko opazite izboljšanje v počutju, boljšo zbranost, pozitivno naravnanost in kako po dolgem dnevu še vedno najdete energijo za vadbo. Preoblikovalo se bo tudi vaše telo, kar vas bo zagotovo navdušilo. Ko gre za šport, vsega ne moremo meriti v številkah.

Profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki
None

4 načini, na katere vsak dan poskrbite za zdravje

K zdravju veliko pripomore redna rekreacija in pravilna prehrana ter druge preproste stvari, na katere pozabljamo. Naj vas opomnimo, kako lahko vsak dan poskrbite zase.

Rezultati ne lažejo: Teh 5 stvari se kljub nelagodju zagotovo izplača

Seveda se vsi raje izognemo bolečim in neprijetnim stvarem, ker smo prepričani, da od njih ni koristi. Vendar se s časom naučimo, da ni vedno tako. Teh 5 stvari se kljub občasnemu…
None

Novoletne zaobljube, ki jih lahko sprejmeta skupaj

Svojemu spisku novoletnih želja ne pozabite dodati tudi tistih, ki jih s partnerjem sprejmeta skupaj. Prav tako kot je pomembno, da sami napredujete in rastete, morate poskrbeti…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri