Športi Promocijsko sporočilo

Hervis s projektom večkanalne prodaje širi svoj uspešen poslovni model

22. 11. 2013
Deli
Hervis s projektom večkanalne prodaje širi svoj uspešen poslovni model (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

Največji slovenski trgovec s športno opremo povezuje spletno in klasično prodajo.

Hervis je predstavil projekt večkanalne prodaje (t. i. cross-channeling), ki združuje spletno in klasično prodajo v trgovinah. Spletno nakupovanje namreč postaja vse bolj priljubljeno.

Kupcem, ki lahko odslej izkoristijo vse prednosti različnih dimenzij nakupovanja, tako Hervis nudi možnost novega, edinstvenega načina nakupovanja, ki ga označuje tudi slogan projekta 'More ways to shop' (Več možnosti nakupovanja).

Aleš Černe, Hervis

Aleš Černe, direktor podjetja Hervis Šport in moda

»Za nas so kupci ter njihove potrebe in želje, tudi po enostavnejšem in hitrejšem načinu nakupovanja, vedno na prvem mestu. S projektom večkanalne prodaje smo med prvimi, ki kupcem omogočamo prepletanje različnih prodajnih kanalov,« je povedal Aleš Černe, direktor podjetja Hervis Šport in moda.

»Na ta način brišemo meje med spletno in klasično prodajo. Še več, prednosti obeh svetov smo povezali in nadgradili. Prepletenost prodajnih kanalov ni le izjemna konkurenčna prednost, temveč tudi enkratna možnost vsem kupcem ponuditi celoten nabor izdelkov. Za predstavitev projekta smo namenoma izbrali predpraznični čas, saj želimo svojim kupcem omogočiti čim bolj sproščeno in prijetno božično in novoletno nakupovanje,« je še dodal Černe.

Hervis, More ways to shop

In kako poteka postopek nakupa?

Projekt večkanalne prodaje zagotavlja podjetju, da bodo tudi njegove poslovalnice v manjših krajih s povezovanjem s spletno trgovino pridobile celoten nabor izdelkov in velikostnih številk.

Nov način nakupovanja predstavlja tudi Ivica Kostelić.

Prek spleta naročeno blago bo mogoče prevzeti na domu ali v najbližji Hervisovi poslovalnici in če bo potrebna zamenjava kupljenega blaga, bo le-to mogoče storiti nemudoma na kraju samem.

Poleg tega bo mogoče izdelke preizkusiti v fizični trgovini ter jih nato s pomočjo kod QR ob izdelkih in na podlagi svetovanja prodajalcev naročiti v Hervisovi spletni trgovini.

S svojimi pametnimi telefoni in s tabličnimi računalniki, ki bodo nameščeni v Hervisovih poslovalnicah, zajetih v ta projekt – v Sloveniji bo teh sprva 10, skupaj v regiji CEE pa 100 – se bodo kupci laže sprehajali po Hervisovi spletni trgovini in izbirali izdelke.

Želene izdelke bodo lahko izbrali v svoji najbližji Hervisovi poslovalnici ter jih preprosto naročili domov, kar je izjemno praktično zlasti pri nakupu večjih in težjih kosov športne opreme. Poleg tega bo mogoče športno opremo, ki jo bo kupec naročil prek spleta, brez stroškov poštnine prevzeti v katerikoli izbrani Hervisovi poslovalnici v Sloveniji.

Oglejte si še video predstavitev novih načinov nakupovanja s slovenskimi nogometaši.