Ne glede na to, koliko različnih aktivnosti si izberete, bi ena vedno morala biti na vašem spisku. Veste, katera?

Slika 1/5

Z redno fizično aktivnostjo skrbimo za zdravje in zmanjšamo tveganja za nekatere bolezni. Zato je priporočljivo, da vsak posameznik vsaj pol ure dnevno posveti športu. Prav vsi pa bi morali izbrati tudi hojo. Eno od najbolj osnovnih oblik telovadbe tako ali tako izvajamo že sedaj, ko se sprehodimo po opravkih ali do delovnega mesta. Naslednje pozitivne strani hoje vas bodo prepričale, da se odpravite vsaj na krajši sprehod.

Z rednimi sprehodi izboljšate delovanje možganov in preprečite ali zakasnite slabenje možganskih funkcij.

profimedia
Sorodni članki

Nordijska hoja ni le hoja s palicami

Kaj potem nordijska hoja je? In zakaj je različna od navadne hoje, kako vpliva na telo, komu je namenjena in katero opremo potrebujemo?

Obremenitve pri hoji

Hoja se zdi precej enostaven način premikanja. Večina od nas jo zmore. Seveda mislim pri tem na počasno hojo po ravnini. Kaj pa pospešena hoja v klanec ali po hribu…

Domači program vadbe za trebuh, zadnjico in noge

Predstavljamo vam program za najbolj kritične dele telesa: trebuh, zadnjico in noge. Izvajate ga lahko doma in v kratkem času povečate mišični tonus ter malce zmanjšate maščobno…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri