To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

14 super nasvetov, kako preprosto do fit postave in boljše kondicije

14 super nasvetov, kako preprosto do fit postave in boljše kondicije (foto: Profimedia) Profimedia
19. 5. 2018 Vir: Lisa

Zakaj bi se mučili s tekom, če ga ne marate? Poskusite ...

S hojo
1. Izberite prave športne čevlje

Vse, kar potrebujete za hojo, je par udobnih superg, v katerih boste lahko hodili tudi uro ali več. Vzemite si čas in poskusite čim več parov.

2. Po hoji si privoščite skodelico zelenega čaja

Zeleni čaj je odličen za zdravljenje celic in po hitri hoji bo vašemu telesu zelo prijala skodelica te zdrave in poživljajoče pijače.

3. Glasba!

Popestrite si hojo in razvedrite duha s svojo najljubšo glasbo. Ob glasbi bo tudi korak veliko bolj lahek in poskočen.

4. Pojdite v znano

Če nimate veliko časa in ga ne želite še izgubljati, potem si izberite pot, ki jo poznate, da boste lahko držali enakomeren tempo. Za vikend pa si le privoščite tudi kakšen izlet v neznane kraje.

5. Partner za hojo

Veliko študij pravi, da se boste bolj držali svoje redne rekreacije, če boste imeli močno podporo. Najdite si prijatelja ali prijateljico, ki bo lahko hodila z vami vštric, a vam ne bo šla na živce.

7. Vreme ni ovira

Pravijo, da ni slabega vremena, da je slaba le oprema. Mi pravimo, da je to čista resnica, zato lenobe nikar ne prilagajajte vremenu.

8. Pred zajtrkom

Trener Seth Santoro trdi, da boste največ odvečnih maščob pokurili, če boste hodili pred zajtrkom. Zjutraj imate tudi manj časa in energije za izgovore. Vstanite in pojdite.

9. Hodite hitro

Za kondicijo boste največ naredili, če boste hodili hitro, no, več kalorij pa boste pokurili, če boste menjali tempo in hodili v hitrih in počasnih intervalih.

10. Ne pozabite na pitje in vodo!
11. Naj hoja postane način življenja

Na začetku boste potrebovali veliko motivacije, a ko bo hoja postala del vašega vsakdana, bo vse skupaj veliko lažje.

12. Dodajte intenzivnost

Vsaj nekajkrat na teden še pospešite svoj tempo, lahko dodate tudi palice, da bodo delale tudi roke.

13. Mahnite jo v hrib

Kot smo vam že predlagali, jo za vikend mahnite tudi v hribe. Prav hoja v klanec bo posebej krepila vaše mišice, a tudi kondicijo.

14. Uteži

Ko boste že v malo v formi, si hojo sem in tja popestrite z utežmi v rokah. Lahko si kupite prav uteži, ki se dajo na roke, lahko pa jih enostavno nosite v rokah.

Lahko pa se pridružite našemu izzivu

In se dobro razmigate kar v udobju vašega doma. Ali pa jo mahnete ven in vaje naredite zunaj. 

Ste zraven?

Video vadnice bomo vsem, ki se boste prijavili na izziv, poslali na elektronski naslov. Potegovali pa se boste tudi za super nagrade.

Podrobnosti preverite na povezavi: Aktivni izziv

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri