Ideja za izlet: Jamnik in dih jemajoči pogledi z 'balkona' Gorenjske

4. 1. 2019
Deli
Ideja za izlet: Jamnik in dih jemajoči pogledi z 'balkona' Gorenjske (foto: Profimedia)
Profimedia

Jamnik je eden najprepoznavnejših vrhov na tem delu Gorenjske. S svojo idilično cerkvico na hribčku vabi pohodnike in sprehajalce vseh starosti skozi vse leto, da si z njegovega vrha ogledajo prečudovito gorenjsko pokrajino in okoliška hribovja.

Na Jamnik se povzpnete iz Krope, kjer lahko parkirate na parkirišču ob športnem igrišču. Takoj za parkiriščem boste zagledali pot – asfaltno, nato makadamsko, ki se vije mimo cerkve.

Nadaljujte po gozdni poti navkreber. Prispeli boste do križišča, kjer vas bodo oznake za Jamnik usmerile desno. Nadaljujte po gozdu in v klanec. Po vzponu boste prispeli do regionalne ceste, ki vodi iz Krope proti Jamniku. Levo boste pred sabo že videli cilj.

Ob cesti vas bo pozdravila tudi posebnost – kačasta smreka. Teh je v Sloveniji le okoli deset, njihova značilnost pa so vijugaste dolge veje, ki rastejo v nepravilnih smereh.

Cilj – vrh Jamnika s cerkvico Sv. Primoža in Felicijana – boste dosegli hitro.

Z 831 metrov nadmorske višine se vam bo prelep razgled odprl na Karavanke, Kamniško-Savinjske Alpe in Škofjeloško hribovje.

Iz knjige 20 pravih poti, 20 let Goodyear Slovenija

Preberite še: Kako zdravi narava in kako dolg sprehod si je dobro privoščiti

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"