Ideja za izlet: Na Pršivec

6. 7. 2018
Deli
Ideja za izlet: Na Pršivec (foto: Shutterstock)
Shutterstock

Oblecite oz. pripravite udobna oblačila, primerno obutev in ne pozabite na nahrbtnik s prigrizki in pijačo. Tokrat gremo višje – na balkon Bohinja, kot je zapisal pisec Marijan Lipovšek.

Pršivec, 1.761 metrov visok vrh, se dviga na severni strani Bohinjskega jezera. Za nekatere bo morda izziv, a boste ob razgledu z vrha verjetno pozabili, da ste morali občasno zagristi v kolena.

Na Pršivec vodi več označenih poti, eden od vzponov se začne skoraj pri Bohinjskem jezeru – iz Stare Fužine na planino Vogar oz. do Kosijevega doma (1.054 m). Potem se mimo Vodičnega vrha prek planine pri Jezeru in Viševnika nadaljuje na vrh Pršivca.

Kako do izhodišča: v Ribčevem Lazu pri Bohinjskem jezeru zavijete desno čez most, v Stari Fužini pa pri mostu čez Mostnico nadaljujte levo v smeri Voje in Vogar (pozorni bodite na table). Z velikega parkirišča se odpravite v smeri planine Vogar.

Pot na Pršivec je prijetna, občasno se sicer strmo vzpne in takrat je seveda treba posebej paziti na korak, skoraj ves čas pa se boste vzpenjali v prijetni senci dreves. Lep razgled se odpre blizu Vodičnega vrha pa tik pod vrhom. Nato je treba vložiti še čisto malo truda in s travnatega vrha Pršivca se boste lahko naužili lepot razgleda.

Nasveti:
  • Na poti bodite zelo pozorni na markacije, saj je veliko razpotij.
  • Na planino in v dolino se lahko vrnete tudi po razgledni poti nad jezerom.
Možne poti:
  • s konca ceste na Vogar prek planine Viševnik
  • s konca ceste na Vogar (direktna pot)
  • s planine Blato
  • direktna pot iz Stare Fužine
  • od koče pri Savici (zahtevna pot s strmimi odseki z varovali, za izkušene)

Fotografiji: Shutterstock, www.slovenia.info

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ