Ideja za izlet: Na Toško čelo

27. 4. 2018
Deli
Ideja za izlet: Na Toško čelo (foto: Osebni arhiv)
Osebni arhiv

Tokrat se podajamo na Toško čelo, prijetno izletniško rekreativno točko, ki ponuje lep razgled na Ljubljano in širšo okolico.

Vrh Toško čelo (590 m) se dviga nad istoimensko vasjo z razgibano zgodovino in je danes priljubljena izletniška točka z lepimi razgledi.

Že na poti se vam na nekaj ovinkih odpre razgled na Ljubljano, z vrha pa še na širšo okolico ter vrhove, ki jo obkrožajo. Te lahko v miru občudujete tudi s terase gostišča na vrhu, kjer boste spočili mišice in se okrepčali.

Mi smo se do izhodiščne točke odpeljali kar z mestnim avtobusom in si prihranili skrbi glede parkirišča. Takšen izlet priporočamo tudi vam.

Z avtobusom številka 5 se odpravite do končne postaje v Podutiku. Prva markacija vas čaka takoj, ko stopite z avtobusa – usmeri vas na travnik (bike park), prek katerega se vzpnete do roba gozda.

Nadaljujte desno v gozd in sledite markacijam.

Gozdna pot se najprej rahlo vzpenja, obrača vse bolj v desno (na desni vas nekaj časa spremlja tudi kamnolom), nato pa se položi in kmalu začne spuščati proti prevalu.

Prečkajte glavno cesto Dobrova–Podutik in nadaljujte po ožji asfaltni cesti do spomenika.

Pri spomeniku pa cesto zapustite in nadaljujte desno v gozd. Prijeten vzpon v senci dreves vas znova pripelje do ceste, prečkajte jo in se ji nekoliko višje priključite. A le za kratek čas, na levi
boste zagledali gozdno pot, ki se najprej spusti navzdol, nato pa skrene levo in se vije nekoliko bolj strmo navzgor ter vas znova pripelje do asfaltne ceste.

Od tu lahko nadaljujete po cesti in izlet zaključite v gostišču ali pa se odpravite po grebenu na desni strani ceste, ki se nadaljuje v gozd, in prispete do lovske koče na Toškem čelu.

Vrnete se lahko po isti poti ali se po drugi strani spustite v Šentvid.

Potem pa preverite še: Ideje za izlete in pohode po Sloveniji