Pohitite proti Karavankam, če želite občudovati bele narcise na poljanah pod in na Golici.

Golica je 1.836 metrov visok vrh v Zahodnih Karavankah nad Jesenicami. Najbolj obiskana je prav maja, ko na travnikih pod njo (in kasneje tudi na vrhu) cvetijo narcise. Njeno ime nam je predvsem znano po slavni pesmi Slavka Avsenika, Na Golici, čeprav se Slavko bojda nikoli ni povzpel na sam vrh.

Foto: Nejc Juvan

Kako do Golice?

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice izberite prvi izvoz za Jesenice, sredi Jesenic pa v križišču pri zdravstvenem domu zavijete desno v hrib, kamor vas usmeri tudi tabla za Planino pod Golico. Po 4 kilometrih boste prispeli v vas, kjer lahko parkirate in že občudujete zelene travnike in narcise. Če želite višje, pa nadaljujte po cesti naprej čez vas in parkirajte na parkirišču v ovinku pred Savskimi jamami.

Pogled na vas Planina pod GolicoSpodaj vas Planina pod Golico

Nato peš sledite planinskim oznakam, mimo kmečkega turizma Betel in za njim do križišča, kjer nadaljujete desno v smeri Golice in nato le sledite markacijam, še prej pa lahko na svoji levi že občudujete narcise.

Narcise na Golici

Pot nato vodi skozi gozd in po dobri uri hoje se dvigne nad gozd na gola pobočja, kjer se nam odpre širok razgled (vse do Ljubljanske kotilne na levi, Snežnika, na dlani so Julijci, Triglav, desno Martuljova skupina s Špikom...), pred sabo pa že opazimo kočo na Golici.

Če smo utrujeni, zaključimo vzpon pri koči, tisti, ki še imate energijo in ste željni še lepšega razgleda, pa nadaljujte do vrha grebena Golice pred seboj.

Levo od koče.

Desno od koče. Foto: Nejc Juvan

Čas hoje:
  • Planina pod Golico - koča na Golici 1h 30min
  • Koča na Golici - greben Golice 30-40 min

Od koče je lep razgled, še obširnejši pa je z bližnjega vrha Golice.

Poglejte si še druge ideje za izlet:

Sorodni članki

Ideja za izlet: Ratitovec

Po enega najlepših razgledov na Ratitovec!

Jesensko raziskovanje Posočja: Kolovrat in Planica pod Krnom

Dve lahkotni in čudoviti ideji za izlet v Posočju: razgleden greben Kolovrat ter pohod do Planice pod Krnom. Privoščite si razglede po dolini Soče ter širše, v objemu jesenskih barv...

Na kateri hrib boste skočili ta vikend?

Sončen in dela prost dan, izkoristite ga za sprehod, pohod ali izlet. Sledi nekaj idej za pomoč.

Izbor uredništva

18 korakov, kako zopet najti voljo

Ko smo depresivni, se je tako težko premikati, iti pod tuš in se preobleči, kaj šele se odpraviti na pohod ali tek. Čeprav...

5 pravil psihologije za enostavnejše življenje

Razumeti psihologijo ni tako preprosto. Pa vendar na njej temelji naše vedenje. Z vsako kretnjo sporočamo določene signale...

12 krutih resnic vam bo pomagalo zaživeti na polno

Resnico je težko sprejeti, vendar vam bo omogočila, da boste začeli uživati življenje in izkoriščati vsak dan, kot bi...

Najbolj brane vsebine

Horoskop: Ta tri astrološka znamenja imajo moč spremeniti svet

Vaša usoda je početi velike stvari. Želja, da bi spremenili svet je ogromna, skoraj neuresničljive sanje, a če spadate med ta tri astrološka znamenja, so lahko popolnoma dosegljive.

Ideja za izlet: Sprehod po zimski idili do Tamarja

Če si želite prvič letos doživeti pravo zimsko idilo, potem je sprehod od Planice do Tamarja odlična ideja. V koči pa se pogrejete ob toplem čaju in kaminu.

Test samozavesti: 8 fraz, ki kažejo, da imate slabo samopodobo

Nekatere besede pokažejo, kako samozavestna je določena oseba. Preverite, ali jih uporabljate tudi sami.

Ideja za zimski izlet: Hallstatt

To zimo si privoščite romantično zimsko pravljico ob avstrijskem jezeru Hallstätter, ki leži v regiji Salzkammergut med Salzburgom in Gradcem.

Recept: Pirin šmorn s suhimi brusnicami

Šmorn ali carski praženec je sladica, ki nikoli ne razočara. Tokrat v veganski različici iz pirine moke.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah