Ideja za izlet: Po poti dveh slapov

8. 12. 2016
Deli
Ideja za izlet: Po poti dveh slapov (foto: Profimedia)
Profimedia

Okolica Višnje Gore na svojih gozdnatih pobočjih skriva dva slapova.

Enega lahko občudujete na izviru potoka Višnjica, drugega na izviru Kosce. Lepoto obeh pa lahko ocenite, če se odpravite po pešpoti Pot dveh slapov.

Pot dveh slapov, Višnja GoraPot se začne na železniški postaji Višnja Gora, kjer zavijete nazaj proti podhodu avtoceste in nadaljujete levo proti Dednem Dolu. Razgled na pobočja okoliških hribov na severu in avtocesto na jugozahodu bo kmalu zamenjal vstop v gozd, ves čas pa vas bo s svojim šumenjem nase opozarjala Višnjica.

Po urejenih mostičkih prečkajte strugo do prvega od dveh slapov in izvira Višnjice. Od tod vas bo pot usmerila na Blečji Vrh in naprej po gozdni poti na Kucelj (748 m), ki je najvišja točka pohoda. Sledi gozdna pot v smeri Gorenjega Brezovega, od tam pa še vzpon na Gradišče in spust po travnatih pobočjih do Vrha.

V bližini gostilne Habjan se z glavne ceste pot odcepi in nadaljuje skozi gozd do izvira Kosce, ki ga krasi lehnjakov slap, celo najvišji v Sloveniji.

Slap je zanimiv v vseh letnih časih – če je zima dovolj mrzla in dolga, je zaledenel, spomladi mogočen zaradi obilo vode, poleti in spomladi pa obdan z mahom in zelenjem.

Ob strugi Kosce se vrnete do travnatih pobočij in proti Višnji Gori.

Vir: www.td-visnjagora.si

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"