sprehod-2

Hoja je super začetek za vse, ki si v spomladanskem času želite povrniti kondicijo: ne stane veliko, lahko jo izvaja kdorkoli in kjerkoli. Spodnje smernice vam bodo pomagale, da se boste sprehajanja lotili na pravi način.

Ne osredotočajte se na hitrost in razdaljo. Če ste s prehajanjem šele začeli, ni pomembno, kako daleč in kako hitro greste. Namesto tega naj bo vaše vodilo čas. Za začetek štoparico nastavite na 5 do 10 minut in prehodite kos poti, po katerem se ne boste počutili izmučeno. Daljše razdalje bodo prišle same od sebe, ko boste dovolj trenirali.

Začnite enostavno. Zapomnite si, da se morate najprej ogreti in kasneje stopnjevati na daljših razdaljah.

Nosite primerno obutev. Pravi čevelj bo hkrati udoben in dovolj močen, da prenese vse vaše korake.

Ne ujemite se v (pre)dolge vadbe. Hojo lahko razbijete na več delov, odvisno od tega, koliko časa imate. Dobra stran je, da se za vidne rezultate ne potrebujete sprehajati eno uro skupaj.

Koliko dni nameniti sprehodom? Začnite s tremi dnevi in jih kasneje, ko boste imeli več kondicije, podaljšajte na 5 do 6 dni. Za večino je sprehajanje lahko vsakodnevna aktivnost, ker ne vpliva na urnik in ni tako naporna kot druge vadbe. A ne pozabite na eno do dvodneven počitek.

Koliko časa morate hoditi? Idealno je, da bi si vzeli vsaj 20 minut. Ko boste zmogli več, pa imejte v mislih, da z vsakim dodatnim korakom porabite več kalorij. Vendar ne pozabite: čas je kumulativen. 20 minut lahko razpolovite na 10.

Preberite tudi:

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Hujšanje s hojo: Do novega telesa z zgolj 10.000 koraki na dan!

Sprejmite izziv in preizkusite naš program. Hujšanje s hojo je tako naravno, da boste komaj občutili svoj shujševalni načrt. Naredite lahko čudeže! Velik premik v glavi…

Trening hoje za močne noge in čvrsto zadnjico

Vsak dan hodite? Odlično. Zdaj je čas, da hojo spravite na višjo raven in poskrbite za top formo. Če še niste začeli, pa le preizskusite naslednji trening. 

Kako vam hoja pomaga pri vzdrževanju teže in pridobivanju kondicije?

Tudi hoja je lahko odlična vadba, med katero se dobro razmigate in naredite nekaj dobrega zase.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri