Ideja za izlet: Štefanja gora

3. 3. 2017
Deli
Ideja za izlet: Štefanja gora (foto: Profimedia)
Profimedia

Eno sobotno popoldne se odpravite na Štefanjo goro. Po približno uri nezahtevnega pohoda boste zadovoljni ugledali čudovite zasnežene vrhove Kamniško-Savinjskih Alp.

Štefanja gora, na kateri stoji cerkev svetega Štefana, je nad Cerkljami na Gorenjskem.

Med najbolj priljubljenimi potmi, ki vodijo na vrh, sta tisti, ki se začenjata v Adergasu. Z avtoceste Ljubljana–Jesenice izberite izvoz Vodice ali Brnik in nadaljujte proti Cerkljam ter naprej po glavni cesti do Trat, kjer vas bodo oznake usmerile za Adergas.

Avto pustite na parkirišču pred nekdanjim samostanom in nadaljujte po levi strani obzidja. Za prvim ovinkom vas oznaka usmeri na pot za Štefanjo goro. Ne ustrašite se prve strmine, ta kmalu popusti, z leve pa se priključi pot od vodnega zajetja. Nadaljujte rahlo desno, že čez nekaj minut pot pripelje najprej do odcepa proti Velesovem, nato pa do označenega razpotja. Na vrh se lahko povzpnete po levi in vrnete po desni. Ali obratno.

Desno, v smeri 'klopce', pridete do treh klopi, kjer se odpre razgled na Gorenjsko. Pot se nadaljuje v gozd. Tu bo treba spet malce zagristi v hrib, a ne za dolgo. Prav kmalu boste prispeli na travnato pobočje, prek katerega se odpravite do izletniške kmetije Pr' Mežnarju. Od tu boste po eni od dveh poti stopili na Štefanjo goro.

Levo, v smeri 'šterne', pelje pot skoraj po ravnem, nato pa zavije proti zahodu in sledi krajši strmejši vzpon. Prispeli boste do kolovoza, od koder se odpre pogled na Julijske Alpe s Triglavom. Nadaljujte po poti do manjše kotanje z vodo (vmes se pridruži še pot iz vasi Olševek), kjer zavijete med skale in se povzpnete do kolovoza in naprej sledite oznakam. Ko boste prispeli na travnik, boste že ugledali cerkvico na vrhu.

Vir: www.tourism-cerklje.si

Preberite še: 10 dobrih razlogov, zakaj hoditi v hribe

Novo na Metroplay: "Življenje nam prek izzivov želi nekaj povedati" | Dejan in Tamara - Pot do spremembe