Upad motivacije ali slab dan v telovadnici ni nič neobičajnega in pretirano škodljivega. Ko pa se dan za dnem ne morete spraviti v staro formo in se športu začnete izogibati, je čas, da nekaj spremenite.

Slika 1/4

Če bi pisali dnevnik vadbe, bi po nekaj tednih lahko opazili, da ob približno istem času telo ne zmore običajnih naporov in si zato privoščite lažji trening. Podobno je z dnevi, ko presegate sami sebe. “Slab dan” za telo pomeni, da poleg običajnega počitka potrebuje še nekaj dodatnega, zato je pravilno, da se takrat ne naprezate preveč, ampak si privoščite daljši sprehod ali lažjo športno aktivnost. Jutri boste začeli znova in vse bo spet po starem. Kadar pa nikakor ne morete nazaj vpeljati starega urnika vadbe in se dnevi brez športa kar vrstijo, se ustavite in ukrepajte.

profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

26 načinov, kako ostati motiviran za redno vadbo in zdrav življenjski slog

Se jezite nase, ker ste si že tolikokrat rekli, da boste začeli redno telovadili, a potem nikoli vztrajali pri načrtu? Morda vam manjka le nekaj idej, ki jih še niste čisto zares…

28-dnevni fitnes izziv: 14. DAN - 11 TOP nasvetov, kako ohraniti motivacijo

Ker vemo, kako težko je včasih ohraniti motivacijo, smo zbrali 11 top nasvetov, s pomočjo katerih vam bo uspelo ohraniti motivacijo vse do konca našega izziva.

Bananin smuti za po treningu (z beljakovinami in zdravimi maščobami)

Kot spodbudo za dobro opravljen trening (morda celo na prostem?), vam zaupamo recept za odličen smuti.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri