utrujenost

Vadba naj bi bila izhod iz stresa in nekakšen ventil za sproščanje napetosti, ki se nabira v nas skozi dan. Če se zgodi ravno obratno in tudi, ko ste že utrjeni in v dobri formi, trening še vedno predstavlja stres, preverite, kako lahko ukrepate.

Po treningu bi se morali počutiti dobro, saj ste izpolnili kratkoročen cilj, za boljše počutje pa poskrbijo tudi hormoni sreče, ki se sproščajo ob gibanju. Ne pričakujte, da bo celotna vadba zabava, saj boste za napredek morali stisniti zobe in se potruditi po najboljših močeh. Ne sme pa predstavljati še ene oblike stresa, ki se kopiči v vas. Če se to zgodi, se spomnite naslednjih nasvetov.

Morda ste izbrali napačno aktivnost?

Najprej premislite, ali vam izbrane aktivnosti zares odgovarjajo. Prav je, da izvajate različne vrste vadbe, vendar imate na izbiro veliko možnosti, zato si jih vsaj večinoma prilagodite po svojem okusu. Če že eno leto obiskujete aerobiko in vam gibi še vedno niso blizu ali se treninga ne veselite, poskusite drugo aerobno aktivnost. Podobno velja pri vajah za moč. Ne potrebujete uteži in ostalih fitnes naprav, če jih ne želite uporabljati. Delate lahko tudi z lastno težo. Če potrebujete ideje ali pomoč pri sestavi treninga, je najbolje, da se obrnete na trenerje.

Poslušajte svoje telo

En teden opazujte, kako so sestavljeni vaši dnevi. Če je prva polovica vedno enaka, na primer sedenje v pisarni, si ponudite vadbo, pri kateri boste morali početi drugačne gibe, kot jih delate cel dan. Naredite nekaj vaj za odpiranje bokov in povečanje mobilnosti v vse smeri, ne le naprej in nazaj kot se premikate običajno. Skušajte odpraviti otrdelost določenih predelov in popraviti ravnovesje v mišicah (nekatere so običajno močnejše kot druge).

Napor uporabite v svoj prid

Če se z odporom odpravite na trening, ker veste, da boste morali garati, morate začeti pri spreminjanju miselnosti. Gibanje pričnite uporabljati kot nekaj, kar bo pomagalo pri izboljšanju situacije. Ko se boste na primer sprli s partnerjem, se odpravite na lahkoten tek ali trening v naravi. Ven dajte vso jezo in druga negativna čustva, ki se kopičijo v vas. Presenečni boste, kako dobre rezultate boste dosegli. Domov se boste vrnili pomirjeni in pripravljeni, da s svežimi mislimi ponovno pristopite k sporu.

Opustite pametne ure in druge naprave za šport

Aplikacije in naprave, ki so bile ustvarjene zato, da lažje sledimo športnemu napredku, nudijo uporabne podatke, ki jih lahko uporabimo za prilagajanje vadbe in doseganje najboljših rezultatov. Nekajkrat tedensko pa se odpravite na povsem neobvezujoč trening, kjer ne bo pomembno, kakšen rezultat dosežete, kako hitri in močni ste. Delajte toliko in tako dolgo, kot zmorete ter si vzemite čas za počitek, ko ga boste potrebovali. To naj bo čas za sproščanje in premišljevanje.

Sorodni članki

Zakaj po vadbi še vedno ne vidite rezultatov, ki si jih želite?

Če pridno telovadite in zdravo jeste, bi morali po nekaj mesecih pričeti opažati spremembe na svojem telesu. Vendar obstaja mnogo dejavnikov, ki vas lahko ovirajo na poti do…

Obrnite stres sebi v prid!

Verjetno ste prebrali že tone nasvetov, kako odpraviti stres in zaživeti bolj mirno. Včasih pa ga lahko obrnete kar sebi v prid.
None

Razlagamo: Kaj je funkcionalna vadba? (in ali jo potrebujem)

Morda ste jo opazili med naborom skupinskih vadb v vašem fitnesu, vendar je niste nikdar obiskali. Kaj je to in ali bi jo morali redno izvajati?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri