Čeprav se vam zdi, da je škoda časa za prost dan, ga nujno potrebujete.  Preverite, kako boste tako celo napredovali pri športnem nastopu.

Slika 1/4

Celjenje mišic

Med vadbo nastanejo mikroskopske raztrganine v mišičnih vlaknih, ki jih telo želi čim prej zaceliti, da bi bile mišice pripravljene na nov fizični napor. To se lahko dogaja le med počitkom. Odvisno od vrste vadbe in napora lahko okrevanje traja od 36 do 48 ur. Brez tega postopka telo nima priložnosti za krepitev mišic, stanje postaja le slabše in izniči ves trud, ki ste ga vložili.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki
None

3 načini, na katere lahko izboljšate svoj športni nastop

Nasveti so primerni za vse vrste vadb, če jih izvajate redno, pa boste že kmalu lahko opazili boljše rezultate. Morda je kateri izmed njih že v vaši rutini.

To se zgodi vašemu telesu, ko si med treningi ne vzamete dneva za počitek

Dopust je z vsakim dnevom bližje, tu so še pikniki in poroke prijateljev, na katerih želite sijati v novi tesni obleki. Zato si ne morete privoščiti, da bi kakšen dan izpustili telovadbo…

10 pravil, ki bi se jih morali držati vsi tekači

Tako kot pri drugih aktivnostih, tudi pri teku obstaja nekaj pravil, ki bi jih morali upoštevati vsi resni tekači. Preverite, ali je kakšno že na vašem spisku in kaj vam svetuje…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri