anksioznost

Zakaj se anksiozni posamezniki po športnih aktivnostih počutijo bolje? Preverite, v čem je skrivnost.

Če trpite za anksioznostjo, ste verjetno že preizkusili že marsikateri način za sproščanje in umiritev misli. Lahko si pomagate tudi s športom, saj ima kar nekaj terapevtskih učinkov:

Postavljanje ciljev

Ne glede na to, katero vrsto vadbe izberete, si morate zastaviti cilje. Te vas bodo gnali naprej in motivirali, posledično pa boste imeli nekaj, na kar se lahko osredotočite. Manj časa bo ostalo za pretirano analiziranje in anksioznost, poleg tega šport na možgane vpliva blagodejno, saj umiri misli. Tu je nekaj idej, kaj lahko preizkusite:

Kakšne pozitivne posledice ima na telo in misli jutranja joga?

Kakšna je razlika med jogo in pilatesom?

Kako nam lahko pomaga sprehod po gozdu

Pohodništvo: Narava nam lahko pomaga najti najboljše ljudi v življenju

Tek vam lahko spremeni življenje

Občutek zadovoljstva po opravljenem treningu

Namesto, da bi se osredotočili na veliko športno prireditev, na katero se pripravljate, raje štejte majhne dosežke. Stres lahko spet sproži anksioznost, zato so majhni dosežki še kako dobrodošli. Vsakokrat, ko boste opravili vadbo, vas bo preplavil občutek zadovoljstva, saj ste poskrbeli za svoje telo. Postajali boste vedno boljši, zaradi česar boste postali pogumnejši in boste bolj zaupali vase.

Dihanje sprošča

Privaditi se boste morali tudi na ritem dihanja, ki je pri vsaki vadbi drugačen. Vedno pa je osredotočanje na dihanje vrsta meditacije, ki vam ne dovoli, da bi se osredotočili na karkoli drugega. Še posebej priporočljivi vadbi sta joga in pilates, kjer je na dihanju še večji poudarek.

Trik lahko uporabite tudi, ko se soočate z anksioznostjo: Zaprite oči in naredite nekaj globokih vdihov ter izdihov. Anksioznost morda ne bo popolnoma izginila, boste pa vsaj za kratek čas pomirili misli.

Nadzorujete anksioznost

Čez čas, ko boste v športu že dobro utečeni, boste imeli občutek, da uspešno nadzorujete anksioznost. Imeli boste dober načrt, kako jo lahko premagate, če se nepričakovano pojavi, hormoni sreče, ki se sproščajo ob gibanju, pa bodo poskrbeli, da bo anksioznih trenutkov vedno manj. Splača se poskusiti, kajne?

Preizkusite lahko tudi 3 vaje, ki jih naredite že zjutraj: 3 jutranje vaje, ki bodo preprečile stres in tesnobo

Podpora somišljenikov

Pri skupinskih vadbah, pa tudi v telovadnici, boste srečali veliko novih prijateljev. Ko utrdite odnose, boste imeli dobro podporo, na katero se lahko zanesete tudi, ko vas prevzame anksioznost. Poleg tega boste manj verjetno izpuščali treninge in se v dobri družbi pogosto nasmejali ter pregnali težke trenutke.

Želite spet priti v dobro formo? Pridružite se nam na tekaškem vikendu!

  • Tabor bo potekal od petka, 29., do nedelje, 31. marca 2019, v hotelu Park Plaza Belvedere****, Medulin.

  • Izbirate lahko med različnimi skupinami vadbe.

  • Tokrat se nam bo pridružil tudi Viktor Grošelj: alpinist, planinski vodnik, gorski reševalec, športni pedagog in pisatelj.

Vse informacije (vključno s prijavnico) dobite tu: Tekaški tabor v Medulinu – pridružite se nam! 

Sorodni članki

Pridružite se nam na tekaškem vikendu v Medulinu!

V sodelovanju s trenerji Akademskega atletskega društva Slovan znova pripravljamo nepozaben tekaški konec tedna. Pridružite se nam marca v Medulinu! Z nami bo tokrat tudi Viktor…

Kako zdržati najtežje napore treninga in napredovati?

Tokrat ne odnehajte, dokler ne naredite vseh ponovitev, pretečete razdalje ali dosežete časa, ki ste si ga zastavili.

Intenzivna vadba s kolebnico, ki vas bo pustila brez sape. Si upate poskusiti?

Vzemite kolebnico in preizkusite, v kako dobri kondiciji ste.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri