Vadba od nas zahteva eksplozivnost, spočitost in motivacijo za doseganje novih rekordov. Ko se vam zdi, da za vse to nimate energije, se najprej zatecite k temu načrtu.

Slika 1/5

Ne čakajte

Nekajkrat se prisilite, da boste trening opravili takoj po delu ali katerem drugem opravku. Kmalu bo to del rutine in ne boste več pomislili na izgovore, zakaj se danes ne morete rekreirati. Kmalu boste opazili tudi, da imate prav zaradi vadbe več energije in se počutite precej bolje.

profimedia
Sorodni članki

3 razlogi, zakaj morate po vadbi vedno jesti

Po vadbi je pametno poseči po prigrizku. Ampak vi ste pravkar zaključili z (jutranjo) vadbo in zdaj res nimate časa, da bi si ga privoščili. Preverite, zakaj morate po treningu…
None

Ko pojenjajo moči ...

Poskrbite, da po aktivnem poletju vašemu življenju ne bo zavladal domači kavč. Če vam motivacija v teh jesenskih dneh pojenja, se po pomoč zatecite k različnim virom.

Naravni načini, na katere se spopadete s stresom

Novo šolsko leto, novi službeni projekti in drugi opravki bodo v teh dneh prinesli veliko stresa. Da boste pripravljeni na to obdobje, je tu nekaj naravnih načinov, s katerimi poskrbite…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri