Ideja za izlet: S kolesom ob smaragdni Nadiži

19. 6. 2022
Deli
Ideja za izlet: S kolesom ob smaragdni Nadiži (foto: Profimedia)
Profimedia

V dolini reke Nadiže ne boste preganjali dolgega časa. Če se naveličate kolesa, vas tu čakajo številne druge priložnosti za aktivnosti v naravi.

OPOZORILO: Na izlete se vedno odpravite dobro fizično pripravljeni in vzemite vso potrebno opremo. Pred odhodom preverite pot, vreme in težavnost poti. Ne zanašajte se na informacije, ki jih prejmete na družbenih omrežjih.

Ena od lepših kolesarskih tur vas popelje od Kobarida, ob smaragdni Nadiži, do naselja Robidišče ter pod vznožjem kobariškega Stola nazaj do Kobarida.

Seveda ne pozabite na kopalke. V vročih dneh se Nadiža segreje do 21 stopinj – skok v kristalno čisto vodo bo po kolesarskem izletu še kako prijal!

Iz središča Kobarida poženite pedala na lokalno cesto za vas Svino, kjer zavijte desno in se spustite do vasi Sudiž. Nadaljujte prek travnikov do glavne ceste in naprej do vasi Robič.

Sledite kolesarski stezi ob bregu Nadiže, ki vas pripelje do brvi čez reko. Nadaljujte do kampa Nadiža. Je čas za skok v Nadižo? Na vroč dan zagotovo.

View this post on Instagram

A post shared by Fabiola Mansutti (@fabiola_2616)

Če se po osvežitvi vendarle odločite nadaljevati, za kampom zavijte levo, pot nadaljujte do kamnitega Napoleonovega mostu, od tu pa naprej do naselja Robidišče. Na tamkajšnji kmetiji si lahko privoščite zasluženo malico in počitek. Sledi vrnitev na izhodišče: pojdite v smeri Logje, Breginja, Staro selo in po glavni cesti nazaj v Kobarid.

Dolžina: približno 44 km. Do Robidišča nekoliko zahtevnejši vzpon.

Zanimivo na poti:

• Kobarid z okolico;
  • Kopališča ob Nadiži: Robič,
  • Podbela – Kamp Nadiža in Robič,
  • Logje – pod mostom;
  • Korita in tolmuni reke Nadiže ter Napoleonov most;
  • eko kmetija Robidišče;
  • Breginj s tradicionalno arhitekturo in muzej ...