Pregled dirke Po Sloveniji: Kako smo se odrezali?

20. 6. 2017
Deli
Pregled dirke Po Sloveniji: Kako smo se odrezali? (foto: osebni arhiv)
osebni arhiv

Konec je. Nagrade so podeljene in kolesarske ekipe so se odpravile novim dirkam naproti. S kakšnim vtisom so zapustile Slovenijo in kaj na tekmovanje porečemo sami?

3 etapne zmage slavila ekipa Bora-Hansgrohe

Že drugič v štirih dneh je slavil Irec Sam Benett, ki je tokrat s šprintom premagal drugo uvrščenega Marka Cavendisha in s tem zaključil 4. etapo v Novem mestu. Oblekel je tudi rdečo majico za najboljšega kolesarja po seštevku točk.  Njegov sotekmovalec Rafal Majka je postal skupni zmagovalec in poskrbel za še boljše vzdušje v ekipi. Za uspeh gre seveda čestitati celotni ekipi, ki se je borila vsak dan posebej. Sem so prišli po zmago in jo tudi dobili. Tega se dobro zaveda Benett: »Resnično sem ponosen na ekipo, ki je opravila odlično delo in rad bi se jim zahvalil za vso pomoč«, je pohvalil svoje sotekmovalce. Komentiral je tudi zadnji spopad s Cavendishom, pri katerem priznava, da je imel malo sreče, veliko pa je bilo odvisnega tudi od izvrstnega dela Rüdigerja Seliga, ki je pripravil teren za zmago.

promocijska fotografija

Slovenski upi

Z dobrimi rezultati in perspektivnimi kolesarji se lahko pohvalimo tudi Slovenci. Druga etapa je pripadala Luki Mezgecu (ekipa Orica Scott), česar se je razveselila publika, ki je poskrbela za odlično vzdušje v vseh štirih dneh. Posebna pozornost predvsem domačih navijačev je bila usmerjena v Tadeja Pogačarja (ekipa Rog-Ljubljana), ki je oblekel belo majico za najboljšega mladega kolesarja. Prinesel mu jo je vzpon na Roglo, na katerem je dosegel peto mesto. »To je zame prva tovrstna kategorizirana dirka, na njej sem zbral veliko izkušenj,« je povedal Pogačar o svojem dosežku.

Širša slika

Direktor dirke Bogdan Fink je pozornost namenil predvsem večji sliki, torej temu, kako smo se izkazali v svetu. Njegova pričakovanja so bila več kot izpolnjena, Sloveniji pa privošči boljše turistično povpraševanje, za kar imamo po njegovih besedah veliko možnosti. »Na vseh straneh, digitalnih komunikacijah in objavah v medijih so nam objave narasle za 10- do 15-krat. Predvsem nas veseli, da so to večinoma ljudje iz tujine, ki jih zanima dirka po Sloveniji. To se pravi, da je projekt dosegel svoj namen,« je pojasnil in zaključil našo slavno dirko.

Bila je posebna. Tudi zato, ker se dogaja pri nas, na domačih tleh, na kar smo vsi ponosni. Prvič so dirko prenašali v živo na kanalu Eurosport, naslednje leto pa bo praznovala okroglo 25. obletnico.

 Preberite tudi: 

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ