10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Nasveti za fit poletje

Nasveti za fit poletje (foto: profimedia) profimedia
17. 7. 2019

Poleti se raje kot v telovadnici potite na prostem ob aktivnostih, ki vas bodo zabavale in ob katerih boste pozabili na napor. Izbrskali smo nekaj zanimivih. 

Odbojka na mivki

Aktivnost je primerna za oddih na morju, najdete pa jo tudi sredi mesta, saj vse več telovadnic kar na betonskih igriščih postavi odbojkarsko mrežo in nasuje mivko ter organizira turnirje. Dobro boste razmigali ramena in trup ter lepo oblikovali noge. Za lepe rezultate se je morate udeleževati redno. Zaradi peska boste pokurili še več kalorij, saj se po njem premikate težje kot po asfaltu. 

Vrtnarjenje

Pri vrtnarjenju posnemate gibanje počepa in delno tudi sklece. To je odlično za oblikovanje zadnjice, poleg tega se boste poleti in jeseni lahko sladkali s sadjem z domačega vrta in pripravili domačo zelenjavo. Čas je, da spravite v red svoj vrt in ob tem poskrbite za dnevno mero gibanja. 

Tenis

Odlična poletna vadba, še posebej za vse, ki radi telovadite s svojimi prijatelji. Povabite jih na partijo tenisa, a pazite, da ne izberete prevročega dela dneva. S tekanjem po igrišču boste opravili kardio vadbo, odbijanje žogice pa bo utrdilo in lepo poudarilo roke. Poleg tega se boste ob igri zabavali. Začinite jo s kakšno stavo in “športna druženja” prirejajte redno. S tem se izognite večnemu posedanju v lokalih ob srkanju alkoholnih pijač. 

Kolesarjenje

Lepo vreme je odlična priložnost, da se zapeljete do slapov, jezer ali rek in si privoščite kopanje. Ali pa raziskujete nove kotičke. Kolo naj v poletnih mesecih nadomesti avto, da boste aktivni tudi med opravki in na poti v službo. 

Plavanje

Zagotovo najbolj osvežujoča poletna aktivnost. Že počasno plavanje in premikanje v vodi predstavlja aerobno vadbo, ki razgiba celo telo. Z njim ne obremenjujete sklepov kot pri večini drugih intenzivnih vadbah, a kljub temu izboljšate vzdržljivost in povečate kapaciteto pljuč. 

Ogledovanje znamenitosti

Od kdaj je raziskovanje novega mesta šport? Odkar to počnete peš. Privarčujte na vozovnicah in se kar peš odpravite od ene do druge znamenitosti. Videli boste veliko več podrobnosti in bolje spoznali mesto, kot bi ga, če bi se peljali z avtobusom ali podzemno železnico. Poskrbite le, da boste imeli s seboj veliko vode in poskrbite za hidracijo. 

Kajak

S kajakom in kanujem odpluti po jezeru ali rečnih brzicah je edinstveno doživetje, poleg tega pa tudi odlična telovadba za vaše trebušne mišice. Z veslanjem boste lepo oblikovali tudi roke. Spustite se torej po mirni reki, sprostite misli in naredite nekaj dobrega za um in telo. 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri