ambasador-promocijske-akcije-simplyfans-je-vid-kavtinik

Gorenje je z vstopom v evropsko rokometno zgodbo naredilo velik korak. Postalo je namreč uradni sponzor evropskega rokometnega prvenstva EHF EURO 2018, ki ga bo med 12. in 28. januarjem gostila sosednja Hrvaška. Dodaten prispevek v tej veliki športni zgodbi pa Gorenje daje še s posebno navijaško promocijsko akcijo #simplyfans, s katero želi zabrisati meje in povezati navijače iz celotne jadranske regije. Ambasadorji akcije #simplyfans so legendarni rokometaši Nikola Karabatić, Vid Kavtičnik in Ivano Balić.

Alenka Potočnik Anžič, direktorica tržnega komuniciranja za blagovno znamko GorenjeS podpisom pogodbe v juniju 2017 je Gorenje postalo uradni partner Evropske rokometne zveze (EHF) za nadaljnja štiri leta. Po besedah Alenke Potočnik Anžič, direktorice tržnega komuniciranja za blagovno znamko Gorenje, je to za Gorenje izredno pomemben korak, saj gre za partnerstvo na najvišji ravni evropskega rokometa, kar prinaša ugled, spoštovanje in še večjo prepoznavnost blagovne znamke Gorenje na vseh tržiščih.

Partnerstvo bo pomembno prispevalo tudi k doseganju Gorenjevih poslovnih ciljev, saj so evropske rokometne velesile tudi najpomembnejši prodajni trgi blagovne znamke Gorenje. V okviru pogodbe je Gorenje tako postalo ekskluzivni partner za tri sezone Lige Prvakov Velux EHF ter za dve evropski rokometni prvenstvi za moške, in sicer EHF EURO 2018 na Hrvaškem ter EHF EURO 2020 na Švedskem, Norveškem in v Avstriji.

S kampanjo #simplyfans združujejo navijače

Na prihajajočem evropskem rokometnem prvenstvu bo Gorenje s kampanjo #simplyfans združilo navijače iz Slovenije, Črne gore, Hrvaške, Makedonije, Srbije ter Bosne in Hercegovine, ki sicer nima svoje reprezentance na tokratnem prvenstvu. V Gorenju jih vabijo in spodbujajo, da navijajo ne samo za svoje ekipe, temveč tudi za šport in vse igralce.

Edita Gabrič, vodja projekta rokometnega sponzorstvaEdita Gabrič, vodja projekta rokometnega sponzorstva, je pojasnila, da pobuda #simplyfans izhaja iz osnovnega poslanstva Gorenja, ki z inovativnimi uporabniku prijaznimi aparati poenostavlja življenje (Life Simplified). Gorenje tako omogoča uporabnikom, da se posvetijo pomembnim trenutkom v življenju, tistemu, kar jih veseli in kar jih izpopolnjuje – tudi navijanju.

V okviru komunikacijske akcije #simplyfans bodo na tekme evropskega prvenstva v rokometu s posebnimi navijaškimi avtobusi peljali kar 134 navijačev iz vsake države, torej skupaj preko 800 navijačev iz vse regije.

Evropske rokometne legende obrazi kampanje #simplyfans

Navijaški duh #simplyfans podpirajo tudi trije odlični evropski rokometaši, ki v vlogi ambasadorjev pomagajo deliti iskreno strast do rokometa in se zavzemajo za športno navijanje na vseh rokometnih tekmah.

Na novinarskem brunchu so predstavili navijaško promocijsko akcijo #simplyfans.jpg

Vid Kavtičnik, kapetan slovenske izbrane vrste in eden izmed najboljših slovenskih rokometašev, je ponosen, da je del promocijske akcije #simplyfans, saj tudi sam verjame, da je športni duh pomemben ne le na igrišču, temveč tudi na tribunah, med navijači. »Akcija bo zagotovo povezala številne navijače, ki bodo na tekmah ustvarili odlično vzdušje in s tem dali dodatno spodbudo vsem nam na igrišču,« pa je povedal eden najboljših evropskih rokometašev Nikola Karabatić. Karabatić je z veseljem sprejel vlogo ambasadorja #simplyfans, saj si, kot pravi, z Gorenjem deli skupne vrednote, kot so inovativnost, visoka kakovost, trdo delo in vrhunski rezultati.

»Gorenje je zame sinonim za odličnost. Ko sem bil majhen, smo imeli v hiši na Hrvaškem in v Srbiji, kjer sem odraščal, kar nekaj aparatov znamke Gorenje, zato sem danes še toliko bolj ponosen, da lahko predstavljam Gorenje kot njegov ambasador,« je še dodal Nikola Karabatić, svetovna legenda v svetu rokometa.

Poleg Kavtičnika in Karabatića je obraz promocijske akcije tudi hrvaška rokometna legenda Ivano Balić. Vsi trije vrhunski rokometaši kot ambasadorji #simplyfans dokazujejo, kako pomembna je vztrajnost pri premikanju meja tako v športu kot v življenju in da sta za dobro igro poleg talenta in trdega dela izjemno pomembna tudi ekipni duh in povezanost.

Sorodni članki

Naši rokometaši na evropskem prvenstvu bogatejši za pomembno pridobitev

V teh dneh se za rokometne navdušence začenja težko pričakovano evropsko prvenstvo, ki ga bo gostila sosednja Hrvaška. Del športnega spektakla bo tudi slovenska reprezentanca, ki...

Odletite na finalno tekmo SP v rokometu

Odletite na finalni dan svetovnega rokometnega prvenstva. Rezervacije na posebnem letalu, ki bo v Barcelono poletelo v nedeljo, se zbirajo že danes!
None

Ilka Štuhec, Štefan Hadalin in Ana Bucik: navijači, tako se navija!

Verjetno vsi poznamo adrenalinski občutek in razbijanje srca, ki nam ga prinese strastno navijanje za naše športnike. Da bomo navijači odslej lahko navijali usklajeno, so...
Izbor uredništva

Ideja za izlet: Gremo na Špik Hude police napolnit baterije

Še en fantastičen dan, preživet v Julijskih Alpah.

Več...

Oddih na dveh kolesih – odkrijte barve Vukovarsko - srijemske županije

Zakaj letos ne bi na kolesu iz prve roke doživeli edinstvene lepote Slavonije in Srijema? Na kolesarskih turah v Vukovarsko-srijemski...

Več...

Sodeluj v NAJ popotniškem izzivu tega poletja z Mercatorjem in osvoji lepe nagrade!

Koliko ljudi je potrebnih, da urednico Cosmopolitan.si, urednico Elle.si in postavno blogerko pošljejo na...

Več...
Najbolj brane vsebine

Odmor za malico: 4 zdravstveni razlogi, zakaj bi si ga morali privoščiti vsak dan

Kljub temu da nam odmor za malico vsak dan pripada, je presenetljivo, kako malo ljudi to možnost dejansko izkoristi. Poglejte, zakaj bi si ga morali privoščiti vsak dan!
Več...

Ideja za izlet: Na štajerski Triglav - od koder je eden najlepših razgledov daleč naokoli (video)

Izlet je najlepši v družbi svojih najbližjih, če pa je še prvič in želja obeh, je še toliko lepše. Prav zato sva se s partnerko odpravila na za naju še neraziskan Boč, imenovan tudi štajerski Triglav.
Več...

Kako veste, da se odnos s partnerjem krha?

Ko se odnos s partnerjem prične krhati, boste opazili nekatere znake, ki nakazujejo, da razmerje ni več tako trdno, kot je bilo nekoč.
Več...

Gozdna igralnica na dobrih 1.100 metrih

Z vstopom v poletje je priljubljena gorenjska postojanka pohodnikov, gorskih kolesarjev, v zimskem času pa tudi sankačev, Dom pod Storžičem, postala bogatejša za unikatno gozdno igralnico. Zanimivi didaktičnimi elementi, ki spodbujajo kreativno (otroško) igro, urjenje gibalnih veščin in varno športno aktivnost, so plod tvornega sodelovanja Planinskega društva Tržič in Zavarovalnice Triglav.  
Več...

Skandinavski nasveti za starše: 6 prijemov, ki jih je vredno uvesti

Linda Åkeson McGurk, švedsko-ameriška novinarka, v svoji knjigi There's No Such Thing as Bad Weather: A Scandinavian Mom's Secrets for Raising Healthy, Resilient, and Confident Kids (from Friluftsliv to Hygge) ponuja predloge, ki jih imenuje skandinavski nasveti za starše. Med drugim pravi ...
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri