To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Zato bi morali plavati tudi pozimi

Zato bi morali plavati tudi pozimi (foto: profimedia) profimedia
6. 9. 2018

S plavanjem običajno po koncu poletja končamo. Če obožujete tek, pa bi ga morali na urnik dodati tudi jeseni in pozimi. 

Drži, da je kombinacija plavanja in teka logistično malce bolj zapletena, vendar se zaradi nekaterih pozitivnih posledic splača poskusiti.

Vaši treningi bodo bolj razgibani

Kombinacija plavanja in teka bo prinesla dobrodošel odmor od običajnega treninga. Namesto, da plavanje in tek vnašate v že tako prenatrpan trening, ga raje izvajajte izmenjaje; morda enkrat ali dvakrat tedensko. 

Bodite aktivni tudi na počitnicah

Tu ste omejeni glede na letni čas, saj potrebujete jezero, reko ali morje. Če se boste odpravili na pozen dopust, lahko kombinacijo preizkusite že letos, v nasprotnem primeru pa jo shranite za naslednje toplejše počitnice. Tekaške copate pospravite k brisači, in ko boste prišli iz vode, se odpravite na tek. Če ne boste izvajali vaj, je tek lahko daljši. 

Čez leto se odpravite na bazen

Tekaške copate in oblačila postavite k brisači. Po plavanju se osušite in si nadenite tekaško opravo. Karseda hitro se odpravite na tek, naj bo to zunaj ali pa na tekalni stezi. Idealen čas za tek bi bil med 10 in 20 minut z zmerno oziroma intenzivno hitrostjo. Poskušajte teči enakomerno in pazite na dihanje. 

Lahko preizkusite tudi to kombinacijo:

500 metrov plavanja, 15 minut teka, nato spet 500 metrov plavanja, 15 minut teka, za konec še zadnjih 500 metrov plavanja, zaključite pa z zadnjimi 15 minutami teka. 

Vadba ob bazenu

Če neposredno po plavanju tek ne bo mogoč, se lahko zadeve lotite še na en način. Najprej plavajte 100-500 metrov, nato zapustite bazen in izvedite 20-50 počepov. Skočite nazaj v vodo, nato pa omenjeno kombinacijo plavanja in počepov ponovite še dvakrat oziroma trikrat.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri