Pokurite čimveč maščob!

Območje intenzivnosti vadbe sega vse od stopnje zelo nizke intenzivnosti (60 odstotkov maksimalnega srčnega utripa) pa do stopnje zelo visoke intenzivnosti (nad 90 odstotkov).

Če želite z vadbo porabiti čim več maščob, vam priporočamo, da ohranjate intenzivnost vadbe nekje okoli 60 do 75 odstotkov maksimalnega srčnega utripa, na vaše srce in ožilje pa bo sicer vplivala aerobna vadba intenzivnosti med 75 in 85 odstotki maksimalnega srčnega utripa.

Sorodni članki

Kako na podlagi srčnega utripa oblikovati trening

Srčni utrip je najboljše merilo za trening. Naj vam bodo naši nasveti v pomoč pri vaših prvih športnih korakih.

Stopnje intenzivnosti aerobnega teka

Za učinkovit trening in za dosego različnih ciljev moramo, predvsem pri športih, kjer prevladuje vzdržljivost, posegati po različno zahtevnih oz. intenzivnih vadbenih sredstvih. Aerobno…
Srčni utrip

Kako intenzivno je primerno za vas?

V tekaški praksi se velikokrat pojavlja vprašanje, s kolikšno intenzivnostjo (v našem primeru je to odstotek frekvence srca) trenirati in katero metodo uporabiti, da bi dosegli…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri