To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Poskrbite za svoje noge

27. 11. 2007

Bolečine v peti po hoji ali teku vam povzročajo skrbi in vas spravljajo ob živce. Povzroči jih lahko pojav, ki ga imenujemo stopalni fasciitis – gre za boleče vnetje kitnih ovojnic, ki potekajo po spodnjem delu stopala od pete do stopalnega loka, lahko pa je vir bolečin tudi trn na petnici.

V obeh primerih je prav, da se posvetujete z zdravnikom, mi pa vam ponujamo hitro pomoč pri odpravljanju bolečin:

1. OBKLADKI: Led ima protibolečinski učinek, preprečuje zatekanje in pomaga tkivu ohranjati naravno elastičnost. Ledeni obkladek naj vam pomaga po vadbi.

2. RAZTEZANJE: Pomembno je, da poskrbite za prožnost nožnih mišic in vezi, zato poskrbite za raztezanje nog po vsaki vadbi – tudi ko se vrnete s sproščenega večernega sprehoda.

3. PRAVA OBUTEV: Potrebujete obutev s trdnim podplatom, ki bo vašim nogam med hojo ali tekom zagotavljala močno oporo. Naj vam ne bo žal nameniti kakšnega evra več!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri