10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Priprave na jutranjo vadbo

Priprave na jutranjo vadbo (foto: Profimedia) Profimedia
24. 5. 2015

Kaj lahko naredite, ko veste, da boste popoldne in zvečer na tesnem s časom? Telovadite zjutraj. A kaj, ko je zjutraj takooooo težko zapustiti udobno posteljo. Z nekaj nasveti vam lahko uspe.

Poskusite ... vzemite si mesec dni. Čez mesec dni ne bo več tako težko narediti jutranji trening, ko bo to potrebno.

1. Na jutro se pripravite že zvečer

Vsak večer si pripravite sveža športna oblačila. Zakaj? Prvi razlog: ko boste zjutraj vstali in boste imeli vse lepo pripravljeno, boste imeli en izgovor manj. Drugi razlog: ker tudi zjutraj verjetno ne boste imeli časa na pretek, je lahko 'kopanje' po omari in iskanje stvari le vir slabe volje in napetosti. Zato si raje vzemite 5 minut zvečer.

2. Budilka

Prebujanje ob zgodnjih jutranjih urah brez budilke verjetno ne bo šlo. Nastavite si torej budilko, a jo postavite daleč stran od postelje. Tako boste morali vstati in se sprehoditi, da bi jo ugasnili. Zdaj, ko ste že enkrat iz postelje, pa vas čaka samo še skok iz pižame in v akcijo.

3. Lahek prigrizek

Pred vadbo nikar ne pretiravajte z zajtrkom. Vaše telo potrebuje lahko prebavljiv obrok - kompleksne ogljikove hidrate in vlaknine, s čimer si boste zagotovili energijo za daljše obdobje in ohranjanje ravni sladkorja.

Najprimernejši čas za obrok je do dve uri pred treningom. Ker pa verjetno zaradi tega ne boste vstajali dve uri prej, si privoščite le lahek prigrizek.

Nasvet: tudi jutranji prigrizek si pripravite že zvečer in prihranite še nekaj časa.

4. Alkohol

Če je le mogoče, se mu izognite. Kozarček (ali dva) ob večerji lahko pokvari vaš jutranji trening. Razgradnja alkohola namreč močno obremenjuje organizem, zmanjšuje sposobnost in kondicijo ter slabo učinkuje na športno udejstvovanje.

Če pa se že zgodi, da si s prijatelji privoščite kozarček, poskrbite, da boste spili dovolj vode preden se boste odpravili spat.

5. Kdaj v posteljo

Ko bo jutranja vadba enkrat postala vaša rutina, se bodo spremenile tudi vaše spalne navade, vaš spanec pa bo zaradi vadbe precej mirnejši. Zgodnji odhod v posteljo pomeni tudi lažje vstajanje zjutraj. 

Če ste bili do sedaj navajeni hoditi v posteljo v zelo poznih urah, si lahko v prvih dneh pomagate z vajami za sproščanje ali čajem, ki vas bo pomiril.

6. Prijatelj za spodbudo

V dvoje je vadba lažja. Poiščite sorodno dušo, ki se bo pripravljena nadvse zgodaj zjutraj potiti z vami. Ko vam bo zmanjkalo motivacije, bo takšna družba v veliko pomoč.

7. Nihče ni popoln

In tudi, če vam kakšen dan ne bo uspelo, ste lahko ponosni nase. Počasi se daleč pride.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri