sport

Zagotovo jih poznate, ali pa ste jih videli v telovadnici - ljudi, ki se vadbi posvečajo čisto vsak dan. Od kje črpajo motivacijo?

1. Počutijo se odlično

Spoznali so že vse dobre posledice, ki jih prinaša vadba in med njimi je tudi odlično razpoloženje. Imajo ogromno energije za dan, ne potrebujejo popoldanskega počitka in nekateri celo skodelice kave ne. Pozitivno počutje jih prepriča, da vedno znova garajo v telovadnici ali v naravi.

2. Načrtujejo vadbe v naprej

Da jim ne bi kaj prekrižalo načrtov, tudi vadbo načrtujejo za cel teden, prav tako kot ostale opravke. S tem poskrbijo, da že v kali zatrejo vse izgovore, ki se nanašajo na čas. To jim omogoča tudi, da izvedejo različne vadbe in uravnotežijo bolj in manj intenzivne treninge.

3. Čas porabijo za reševanje problemov in iskanje idej

Verjetno ste že slišali, da vadba očisti misli in vam omogoča, da na stvari pogledate drugače. Zato predani športniki čas porabijo tudi za premišljevanje o službenih projektih, opravkih in težavah. Če poskusite sami, boste opazili, da veliko lažje najdete rešitev, ali da se težava ne zdi več tako velika.

4. Uživajo v vadbi

Vsaj večino časa. Za napredek morate stisniti zobe, vendar je to lažje, če izberete aktivnosti, ki jih imate radi. Seveda ne morejo biti na urniku ves čas, lahko pa so pogosteje kot vadba, ki vam ni tako pri srcu. To je tudi ključ vedno aktivnih ljudi: športa se veselijo, zato se spravijo pokonci tudi, ko imajo slab dan za vadbo.

5. Obdajo se s pravimi ljudmi

Težko je vztrajati, če imate ob sebi ljudi, ki menijo nasprotno ali pa jim je za vaše cilje vseeno. Zato poiščite prijatelje, ki šport postavljajo na tako visoko mesto kot vi. Oni vas bodo spodbudili, ko se vam ne bo ljubilo in z vami proslavljali dosežke. Morda med njimi najdete tudi partnerja za vadbo ali organizirate odbojkarske/košarkarske/nogometne večere.

6. Raziskujejo in poskušajo

Tu je podobno kot pri hrani: dokler ne poskusite, ne morete vedeti, ali vam bo nekaj všeč, hkrati pa morate nenehno raziskovati, da se ne naveličate že znanega. Prav to počnejo zagrizeni telovadci: spremljajo športne dogodke in se udeležujejo drugačnih vadb, ki jih do sedaj še niso preizkusili. Zato se nikoli ne naveličajo.

7. Gibajo se tudi na dan za počitek

Dan za počitek pri njih ne pomeni čas za poležavanje na kavču, ampak priložnost za lažjo obliko vadbe. Takrat se s štirinožnim prijateljem odpravijo na daljši sprehod, posvetijo se jogi ali pilatesu, naredijo nekaj razteznih vaj in na koncu dneva še vedno naberejo vsaj 10.000 korakov.

8. Postavijo veliko ciljev, povezanih z zdravjem

Kadar si zastavite cilj in o njem poveste še komu, boste najverjetneje izpolnili, kar ste si zadali. Zato si podobno kot posamezniki, ki vsak dan telovadijo, tudi vi zastavite veliko ciljev povezanih s športom in zdravjem (saj gre oboje z roko v roki). Določite približen časovni okvir in vse skupaj zapišite v koledar, kjer boste lahko opazovali napredek.

Sorodni članki

Je tudi vam pobegnila motivacija za vadbo?

Ob nekaterih dnevih je najti motivacijo za vadbo res nemogoče. Tudi če bi vam podarili cel kup športne opreme, novo kolo in vam obljubili medaljo, je fotelj še vedno privlačnejši od...

Bi se morali pred treningom tudi miselno ogreti?

Vemo, kako pomembno je ogrevanje pred vadbo, saj tako lahko preprečimo poškodbe in si zagotovimo boljši fizični nastop. Kaj pa miselno in ogrevanje?

6 skrivnosti ljudi, ki radi telovadijo

Zagotovo ste jih videli na fitnesu ali v svoji okolici. Med tekom so sproščeni in nasmejani, odsevajo pozitivno energijo in preprosto uživajo v vadbi. Kakšna je njihova skrivnost?
Najbolj brane vsebine

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

Katera hrana in pijača izboljša delovanje možganov? (in kaj jih zavira)

Ko skrbite za svoje zdravje, ne pozabite na možgane. Tam se dogajajo vsi pomembni procesi v telesu, zato tudi s hrano in pijačo poskrbite, da bodo lahko dobro delovali.
Več...

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

Cimet - top začimba, ki nas zdravi

Nekoč izredno cenjena začimba danes postaja priljubljeni pripomoček v boju proti raznim tegobam, ki se tičejo zdravja in lepote. Preberite, na kakšne načine lahko uporabite cimet.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri