gasper-predanic-trening

Trening je v prvi vrsti sestavljen za potrebe smučarjev, vendar je primeren tudi za ostale športne zvrsti. Močne noge, trup, roke ter zadnjične mišice so osnova vsake športne aktivnosti. In prav te mišice tudi krepimo.

S treningom boste poskrbeli za izboljšanje fizične oziroma telesne pripravljenosti – okrepili boste vse glavne mišične skupine, ki jih tako pri smučanju kot pri ostalih športih potrebujete.

Krožni trening je sestavljen iz šestih vaj:

  • Vsako od vaj izvajamo 40 sekund z vmesnim počitkom.

  • Cilj izvedbe celotnega krožnega treninga je, da izvedemo 3 kroge.

  • Med posameznim krogom imamo minuto počitka (ali dlje – odvisno od vaše trenutno fizično pripravljenost).

Pri izvajanju krožnega treninga sledite svojemu tempu – ne prehitevajte, osredotočite se na kvalitetno in varno izvedbo vaj. Kvaliteta pred kvantiteto tudi tukaj šteje! Še posebej, če si želite varnega napredka.

Pripravil: Gašper Predanič, osebni trener, foto: Osebni arhiv

Sorodni članki

VIDEO: Trosklopni trening za krepitev in izboljšanje kondicije

Pred vami je odličen trening! Trosklopni - za vse, ki želite okrepiti celo telo in hkrati pridobiti tudi na kondicji.

HIIT trening za boljšo vzdržljivost

Osebni trener Gašper Predanič je tokrat pripravil odličen visoko intenziven trening, ki vključuje 6 vaj. Rezultat: s treningom boste izboljšali vzdržljivost in moč.

Trening za vse, ki vam primanjkuje časa in motivacije!

Pred vami je zelo preprost in obenem učinkovit sistem treninga, ki je primeren za vse, ki vam primanjkuje časa in volje za redno vadbo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri