10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

V&O: Zakaj je koristen merilnik srčnega utripa?

2. 12. 2009

Zakaj je med vadbo priporočljivo uporabljati merilnik srčnega utripa?

Zato, da ostanete pošteni do sebe. Zanašanje na občutek, kako intenzivno trenirate, je lahko zelo varljiv, merilnik srčnega utripa pa nikoli ne laže.

Brez merilnika ne boste vedeli, ali ste dosegli 65 ali 90 odstotkov maksimalnega srčnega utripa, kar je ključnega pomena za uspešno aerobno vadbo. (Maksimalni srčni utrip za prvo silo izračunate tako, da od števila 220 odštejete svoja leta. )

Merilniki srčnega utripa so tudi idealen pripomoček za intervalno vadbo, s katero lahko nadzorovano porabljate kalorije in/ali izboljšujete vzdržljivost. Z njim lahko povečate utrip na 85–90 odstotkov maksimuma, ostanete tam 20–30 sekund in se pred naslednjim zagonom vrnete na 60 odstotkov. Če ne drugega, so takšni treningi precej bolj zanimivi v primerjavi s približki, ko za 30 sekund daste vse od sebe, nato minuto počivate in tako naprej.

Če z aerobno vadbo mislite vsaj kolikor toliko resno, je merilnik srčnega utripa nujna naložba. Omislite si vsaj enega od preprostejših modelov, ki prikazuje trenutni srčni utrip in povprečje celotnega treninga ter omogoča nastavitev ciljnih območij.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri