banane_P8frCyM

Sladica za zajtrk? Absolutno, če jo pripravite v malce bolj zdravi različici. Za recepte ne potrebujete posebnih kuharskih spretnosti.

Če želite preizkusiti vse 4 bananine sladice, potrebujete naslednje sestavine (količine so odvisne od števila oseb):

  • Banane
  • Navaden grški jogurt (z nizko vsebnostjo maščob)
  • Kosmiči (najbolje doma narejena granola)
  • Jagode (ali drugo sezonsko sadje)
  • Borovnice (ali drugo sezonsko sadje)
  • Maline (ali drugo sezonsko sadje)
  • Mango
  • Kivi
  • Arašidovo maslo (najbolje domače
  • Temna čokolada
  • Med
  • Kokosova moka  
  • Stepena smetana (v majhnih količinah)
Banane z jagodičjem

Banano prerežite na polovico in prepolovite po dolžini. V posode pripravite grški jogurt, kosmiče, narezane jagode, borovnice in maline ter za piko na i še med. Kose potopite najprej v jogurt in kosmiče, postavite na krožnik in dodajte sadje (lahko ga zamenjate s sezonskim, kar zelo priporočamo).

Sladko-slane banane

Banane razrežete na polovice (kot pri prvem receptu), jih oblijete z grškim jogurtom, potresete s kosmiči in pomočite v arašidovo maslo. Na koncu dodajte stopljeno temno čokolado. Lahko se poigrate z dekoracijo in banane razrežete na okrogle kose ter druge oblike.

Tropska sladica

Osrednja sestavina je (spet) banana, ki jo tudi tokrat namočite v grški jogurt in kosmiče. Dodajte narezan kivi in mango, potresite s kokosovo moko in prelijte z medom. Za prste obliznit!

Čokoladni krožnik

Zadnja sladica je najmanj zdrava od štirih, vendar količino čokolade prepuščamo vam. Začnite s prepolovljeno banano v grškem jogurtu, kosmičih in jagodah (ali drugem sezonskem sadju). Vse skupaj prelijte s temno čokolado, po želji dodajte stepeno sladko smetano in žličko čokoladnega namaza.

Preberite tudi: 

Sorodni članki

VIDEO: Zajtrk v kozarčku z domačo granolo v prahu

Trije zajtrki, pripravljeni v 15 minutah. Ki so lahko tudi sladica. Zares slastna. Predstvljamo vam ideje za zajtrk v kozarčku.

Recepti za zajtrk: Namesto kosmičev, v skledo strestite …

Za vse, ki ste se naveličali za zajtrk jesti kosmiče ali za tiste, ki bi radi popestrili jedilnik, je tukaj nekaj receptov, ki jih postrežete kar v skledi.

Sezonski zdravi prigrizki: Polnjene jagode, češnjev sladoled in malinove kroglice

Kadar se ne morete upreti sladkim okusom, pripravite prigrizke iz sezonskega sadja. Okusno, hitro narejeno in zdravo za po vrhu!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri