Si tudi vi za zajtrk največkrat pripravite kosmiče s sadjem, jajce ali kaj namažete na kruh? Morda zajtrk kar izpustite? Danes predlagamo zajtrk, ki si ga pripravite vnaprej – slastni muffini.

Slika 1/4

Muffini iz jajc, ki so pravzaprav nekakšne mini omlete, so hitro pripravljeni, bogati z beljakovinami in vlakninami (odvisno od dodatkov) ter priročni za na pot. Saj veste, za dneve, ko se vam bo res mudilo. Privoščite si lahko tople ali hladne, zraven se poda popečen kruhek. Ali pa, če si jih boste privoščili še za kosilo oziroma večerjo, solata.

V nadaljevanju predstavljamo 4 slastne recepte. Sestavine zadostujejo za 12 muffinov, vendar lahko recepte prilagodite svojemu okusu. Preden muffine shranite v hladilniku, jih popolnoma ohladite. Lahko jih tudi zamrznete.

MUFFINI PO GRŠKO

Feta, olive in paradižniki, sušeni na soncu. Ni boljše kombinacije.

Za pripravo potrebujete:

10 jajc
čebulo, nasekljano
papriko (rdečo, zeleno, rumeno), nasekljajte za približno 45 g
olive, nasekljane (količina po okusu)
paradižniki, sušeni na soncu, nasekljani (količina po okusu)
150 g feta sira, razdrobljenega
sol in poper (toda v mislih imejte, da so feta sir, olive in paradižniki že slani)

Pečico segreje na 180 stopinj Celzija in pripravite modelček za muffine.

V posodi vmešajte jajca in preostale sestavine. Napolnite modelčke in pecite približno 25 minut.

Profimedia
Sorodni članki

Jesenski trio: korenje, buča in sladki krompir (recepti za zdrave sladice)

Če imate radi nekoliko nenavadne okuse, ste prišli na pravo mesto. Ta vikend preizkusite jesenski trio - izberite katerega izmed teh treh zdravih in odličnih jesenskih receptov ... ali...

Slasten fit recept: Ovsene beljakovinske palačinke

Tokrat je fitnes trenerka Maja Kvas pripravila recept za slastne veganske beljakovinske palačinke, posebej primerne za vse, ki se ukvarjate s športom.
None

3 smutiji za boljše delovanje možganov

Poleg miselnih ugank, pravilno delovanje možganskih funkcij ohranjamo tudi s prehrano. Tu so recepti za 3 smutije, s katerimi “nahranite” možgane.
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri