kava-sladkor

Če iz prehrane črtate rafiniran sladkor, boste opazili številne pozitivne učinke. 

Rafiniran ali beli sladkor je živilo, ki je povsem oropano vseh mikrohranil – vlaknin, bakterij, vitaminov in mineralov, zato ga telo težko prebavi ter povzroča številne tegobe v in na telesu.

Če ga prenehate uživati... 

1. Imeli boste več energije

Čeprav morda posegate po sladkorju, ko ste utrujeni, boste imeli več naravne energije, če se mu odpoveste. Sladkor namreč blokira sposobnost telesa, da vzdržuje energijo. Prav tako sladkor v krvi ne bo doživljal šokov. Če ste utrujeni, raje posezite po naravnih virih sladkorja – suhemu sadju ipd.

2. Vaša teža se bo stabilizirala

Če se odpoveste rafiniranemu sladkorju, se boste hkrati izogibali procesirani hrani, ki običajno poleg sladkorja vsebuje še vse ostale nezaželjene sestavine in umetne dodatke. Telesa tako ne boste obremenjavli z nepotrebnimi kalorijami, odvečnimi maščobami in aditivi.

3. Vaše črevesje bo delovalo bolj učinkovito

Končno mu boste dali priložnost, da bo lahko procesiralo, kar ste pojedli.

4. Izgubili boste željo po sladkorju

Počasi se boste odvadili od sladkorja! Kar ste poprej jedli, se vam bo zdelo presladko, denimo sladkan čaj se vam bo zdel neužiten. Telo se namreč zelo hitro privadi na nove navade. Ko si boste zaželeli nekaj sladkega, boste raje posegli po zdravih sladicah in sadju.

5. Vaša koža bo lepša

Koža ne mara sladkorja, nanj se odzove z aknami in nečisto kožo. Ko prenehamo uživati sladkor, bo koža lahko zasijala.  

Odpovedati se rafiniranemu sladkorju pa ne pomeni, da ne boste več jedli sladkega. Izbirajte živila z naravno prisotnimi sladkorji, kot je sadje. Na trgu pa prav tako obstaja že ogromno boljših možnosti sladil: javorjev, rižev, tapiokin, dateljev sirup, kokosov sladkor ipd. 

Vir: naturalsociety.com

Preberite še:

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

40-dnevni post Jaz #vztrajam dan 6: 5 stvari, ki se zgodijo, če ne ješ sladkorja

Danes pričenjamo dneve brez sladkorja. Si za? Sliši se morda že težko in nemogoče, a obljubimo, da je vredno!

5 korakov, kako premagati željo po sladkem

Več sladkorja kot boste pojedli, več si ga boste želeli. Ko enkrat postanete odvisni od rafiniranega sladkorja, pa lahko odvajanje traja več dni ali celo mesecev.

Nutricisti razkrivajo, kaj jesti za kosilo, da bi izgubili težo

Kako pripraviti slastno in zadovoljivo kosilo, s katerim bomo izgubili težo?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri