10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

5 živil, ki se jim tudi nutricisti raje izognejo

14. 9. 2016

Nekatera živila le niso tako zdrava kot se zdi. Naštevamo 5 živil, ki se jim celo nutricisti raje izognejo.

Slika 1/5

SMUTIJI

Smutiji veljajo za zelo zdrave. Tudi so. Vendar je pomembno, kako so pripravljeni.

Smutiji, ki so pripravljeni zgolj iz sadja, vsebujejo veliko sladkorja, hkrati pa so oropani vlaknin, ki bi jih sicer zaužili s svežim sadjem. Druga težava: ker smutiji nikoli ne nasitijo tako kot sveže sadje, se pogosto zgodi, da jih zaužijemo preveč. In če k temu prištejemo še vse ostale obroke ... Tretja težava pa so že pripravljeni smutiji, ki jih dobimo v supermarketih. Ti vsebujejo veliko dodatkov – mleko, sirup, sladkor, celo arašidovo maslo in čokolado. Nekateri med njimi imajo do 400 kalorij in 50 g sladkorja.

Nasvet: smutije pripravljajte sami, z vodo, vključite tako sadje kot zelenjavo, pazite, da dnevno ne spijete preveč napitkov, občasno pa si le privoščite tudi sveže sadje in zelenjavo.

Profimedia

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri