Nekatera živila le niso tako zdrava kot se zdi. Naštevamo 5 živil, ki se jim celo nutricisti raje izognejo.

Slika 1/5

SMUTIJI

Smutiji veljajo za zelo zdrave. Tudi so. Vendar je pomembno, kako so pripravljeni.

Smutiji, ki so pripravljeni zgolj iz sadja, vsebujejo veliko sladkorja, hkrati pa so oropani vlaknin, ki bi jih sicer zaužili s svežim sadjem. Druga težava: ker smutiji nikoli ne nasitijo tako kot sveže sadje, se pogosto zgodi, da jih zaužijemo preveč. In če k temu prištejemo še vse ostale obroke ... Tretja težava pa so že pripravljeni smutiji, ki jih dobimo v supermarketih. Ti vsebujejo veliko dodatkov – mleko, sirup, sladkor, celo arašidovo maslo in čokolado. Nekateri med njimi imajo do 400 kalorij in 50 g sladkorja.

Nasvet: smutije pripravljajte sami, z vodo, vključite tako sadje kot zelenjavo, pazite, da dnevno ne spijete preveč napitkov, občasno pa si le privoščite tudi sveže sadje in zelenjavo.

Profimedia

Sorodni članki

5 vrst živil, katerim se je zvečer bolje izogniti

Nič ni narobe, če si pred spanjem privoščite še (zdrav!) prigrizek, a dobro je vedeti, katerim živilom se je bolje izogniti.

To morate preveriti, ko kupujete vodo v plastenki!

Voda v plastenki je praktična za uporabo, zato po njej pogosto posegamo. Kaj morate vedeti, preden jo kupite, in na kaj morate biti ob nakupu pozorni?

9 živil, ki bi jih morali odstraniti iz kuhinje

Ste sklenili, da boste v letu 2016 živeli bolj zdravo? Ameriška nutricistka in avtorica številnih knjižnih uspešnic Amelia Freer vam svetuje, da iz kuhinje umaknete naslednjih devet…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri