Maščobam se lahko postavite po robu kar z živili iz 'domače lekarne'. Preverite, katera je dobro vključiti v jedilnik.

Slika 1/7

Telo bo maščobe porabljalo le, če bo presnova delovala pravilno. Za to poskrbite z gibanjem, uravnoteženo mešano prehrano, med živili pa izberite tudi takšna, ki vsebujejo naravne snovi, ki sodelujejo pri presnovi maščob.

Preverite katera živila sodijo na ta seznam.

GRŠKO SENO (TRIPLAT)

Grškemu senu pripisujejo številne zdravilne učinke, med drugim naj bi pomagalo pri prebavi, ekstrakt pa naj bi obroku zniževal glikemični indeks.

Profimedia


Preberite še:

Sorodni članki

Ne nasedajte etiketi 'manj maščobe'

Izdelki z majhno vsebnostjo maščobe imajo ponavadi isto ali celo večjo količino kalorij kot polnomastne različice - manj maščobe in več sladkorjev, na primer.

Špeh

"Včasih so za vse težave krivili boga, danes krivimo gene."

Ribja palčka ni riba! Poglejte si, koliko rib v resnici vsebuje.

Zamrznjene ribje palčke se zdijo dobra alternativa svežim ribam. Pa so res?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri