Ko pazite na vsak kilogram in grižljaj, ki ga nesete v usta, nikar ne izničite truda s temi napakami. Izognite se jim tudi, ko dosežete idealno postavo, saj škodujejo zdravju in vas bodo hitro vrnile na stara pota.

Slika 1/5

“Po napornem treningu lahko več pojem.”

Drži, da morate po treningu obnoviti zaloge hranil in energije, ki jo porabite, a ne z brezglavim prenajedanjem. Da se boste izognili takšnim težavam, si obrok za po vadbi pripravite vnaprej ali skrbno načrtujte, kaj boste jedli (če priprava ni mogoča). Stremite k hrani, bogati z beljakovinami in ne pozabite tudi na zadostno količino vode (tudi če ste jo spili že med treningom).

profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

6 znakov, da prepogosto izvajate aerobne aktivnosti

Aerobna vadba kot je tek, kolesarjenje in skakanje s kolebnico dobro vpliva na zdravje, pomaga pri izgubi teže in poskrbi za dobro počutje. Kot pri vseh stvareh pa tudi tu…

5 najpogostejših napak, ki ji počnete, ko želite izgubiti maščobo in okrepiti telo

Predstavljamo 5 najpogostejših napak, ki ji počnete, ko želite izgubiti maščobo in okrepiti telo.
None

Nov trend: pregoreksija

Vse več nosečnic v razvitih evropskih državah pretirava z dietami. Namen hujšanja in telovadbe med nosečnostjo ni povezan z izgubo odvečnih kilogramov po porodu, ampak je…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri