dieta

Na prvi pogled vam prav takšna živila pomagajo pri hujšanju, vendar so morda vaš skriti sovražnik, ki sabotira dieto. Preberite, na katere izdelke morate biti še posebej pozorni.

1. Izdelki brez maščob

Ne sliši se ravno verjetno, vendar si morate etikete takih izdelkov ogledati od blizu. Morda ne vsebujejo maščob, a kaj jih nadomešča? V veliko živilih maščobo nadomesti sladkor. To je lahko še slabše, kot če uživate izdelke, ki jim maščob ne odstranijo.

2. Sadni sokovi

Če se želite znebiti slabih navad in si namesto kokakole za spremembo privoščite sadni sok, verjetno še vedno škodujete svojemu zdravju. Količina sladkorja v takih napitkih je precej velika. Naj vas ne zavede etiketa na kateri piše sadje. To lahko pomeni tudi dodan okus sadja, ki ga zagotovo spremlja sladkor. Bolj zdrava možnost je, da naredite ali kupite 100 odstotno naravne sokove.

3. Beljakovinske ploščice

Najdete jih na oddelku za zdravo prehrano in priporočajo jih v marsikateri dieti. Ampak ponovno poglejte od blizu. Veliko beljakovinskih tablic vsebuje 15 gramov sladkorja ali več. Glede na težo ploščice se zdi veliko. Bodite previdni in pred nakupom preberite etiketo.

4. Sadni jogurt

Tudi jogurti imajo mesto v dietah, vendar se prepričajte, katerega ste izbrali. Tisti z okusom sadja (in ne dejanskim sadjem) so navadno polni sladkorja. Bolj varno bo, da jogurtu sami dodate sadje po vašem okusu.

5. Smuti

Na polici izgledajo mamljivo, vendar morate v zakup vzeti, da vsebujejo sladkorni sirup za daljšo življenjsko dobo in dober izgled. Bolj zdravo bo, če si ga zmešate sami, saj imate pregled nad sestavinami.

Preberite tudi:

Sorodni članki

Brez dodanega sladkorja!

Ali to pomeni, da izdelek ne vsebuje sladkorja?

Kalorije pod krinko

Pisane etikete na živilih vam obljubljajo zdravje in dolgo življenje. Toda koliko je v tem resnice? Prelisičite trženjske strokovnjake in izbirajte po pameti! Vzemite si trenutek…

Največji sovražnik – skriti sladkor: izognite se naslednjim živilom

Med poplavami diet, ki nasprotujejo ena drugi, vseeno lahko najdemo skupni imenovalec, ki mu pritrjujejo tudi prehranski strokovnjaki: odpovedati se bo treba sladkorju. A…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri