To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

Dieta z juhami

5. 7. 2012

Ameriška shujševalna dieta z juhami je v sedemdesetih letih postala pravi modni hit, zdaj pa se ponovno vrača v velikem slogu.

Uživanje juh dan za dnem sčasoma postane enolično, prenovljena dieta pa v štiri dnevne obroke poleg juh vključuje tudi sadje in mlečne izdelke. S 15-dnevno dieto lahko izgubite tudi do šest kilogramov.

Zajtrk

Za prvi obrok zaužijte 250 g sadja, ki je bogato z vitamini in razstruplja telo (na primer grenivko, jagodičje, mango, papajo, breskve ali jabolka). Ob nedeljah si lahko privoščite tudi v trdo kuhano jajce.

Kosilo

Zdaj je čas za juho. Izberite eno izmed teh, ki jih predlagamo, in uživajte v lahkem obroku.

Večerja

Večerni obrok z veliko balastnimi snovmi in malo kalorijami vas bo nasitil. Pripravite si v sopari kuhan krompir (200 g) in ga pojejte s pusto zeliščno skuto ali 2 žličkama masla.

Pred spanjem

Če ste zelo lačni, si pred spanjem lahko privoščite kozarec navadnega jogurta z manj maščobami. Porcija beljakovin vas bo prijetno uspavala, ponoči pa bo pospešila izgorevanje maščob v telesu.

Namig:

Kavi in črnemu čaju se raje odpovejte ter pijte veliko vode in zeliščnih čajev. Upoštevajte, da telo dobi nekaj tekočine tudi z juho.

Zjutraj, najbolje na tešče, spijte kozarec mlačne vode, kar prebudi ledvica in črevesja. Žlica oljčnega olja s kančkom limoninega soka pa deluje čistilno in podpira delovanje jeter.

Zeljna juha

Ameriška klasika, ki zaradi težko prebavljivih balastnih snovi pokuri več kalorij, kot jih vsebuje.

Za 2 porciji: Pripravite ½ manjše glave belega zelja, 3 sveže paradižnike (ali iz pločevinke), 400 g korenja, 1 čebulo, 1 manjšo papriko ter 1 steblo in ¼ gomolja zelene. Vso zelenjavo na drobno narežite, stresite v lonec in zalijte z vodo. Juho kuhajte 20 minut. Začinite jo po okusu, na primer s čilijem, poprom in muškatnim oreščkom. Solite čim manj, najbolje nič.

Minestrone

Poln krožnik vitaminov

Za 2 porciji: Po navodilu z embalaže skuhajte 80 g peresnikov. Očistite 2 čebuli, 2 korenčka, 1 bučko, 2 stroka česna in 2 paradižnika ter vse na drobno narežite. Oplaknite pest bazilikinih listov in jih zrežite na trakove. Zelenjavo popražite na 2 žlicah olivnega olja. Dodajte 1 lovorov list, prilijte približno 1 l zelenjavne juhe in kuhajte približno 10 minut. Nato dodajte odcejene testenine, baziliko (ali 1 žličko bazilikinega pesta) in 100 g rdečega fižola iz pločevinke. Juho kuhajte še 5 minut in jo po okusu začinite.

Kokošja juha

Vsebuje več beljakovin, ki nasitijo za dlje časa

Za 2 porciji: 30 g riža skuhajte po navodilu z embalaže. 200 g jušne zelenjave očistite in zrežite na trakove. V loncu segrejte 2 žlički olivnega olja, dodajte zelenjavo in jo popražite. Zalijte s 700 ml zelenjavne juhe in zavrite. 200 g kokošjega mesa zrežite na tanke koščke. Juhi dodajte riž in meso ter vse skupaj pokrito kuhajte še 20 minut.

Iz revije Lisa

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri