To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Dieta z manj holesterola - kdaj ni prava izbira?

25. 4. 2015

Dieto z manj holesterola pogosto zmotno zamenjujemo z dietami, pri katerih se ne je skoraj nič maščob. Te poskrbijo za izgubo telesne teže, so pa lahko tudi škodljive pri radikalnem zmanjšanju vnosa maščob.

Živila brez maščob namreč namesto teh vsebujejo velike količine škroba, sladkorja, dodatnih snovi, ki jih telo sploh ne potrebuje in jih zato tudi ne more predelati.

Telo za pridobivanje energije potrebuje tudi maščobe, tiste 'prave' (tako kot ogljikove hidrate in beljakovine) pa celo za hujšanje. Če telesu ne boste dali dovolj maščob ali pa bo njihova vrednost padla po 30 odstotkov, se bo hujšanje ustavilo, ker bo telo hotelo zaloge zadržati zase oziroma za oskrbo telesa ... Ja, nekaj podobnega, kot da bi se pripravljalo na vojne razmere ...

Če imate povišan holesterol, enostavno nadomestite živalske maščobe z rastlinskimi (idealno je deviško oljčno ali repično olje). V vsakem primeru na vaš krožnik spadajo sadje, zelenjava in mlečni izdelki. Te izbirajte med kakovostnimi, brez umetnih dodatnih snovi in ojačevalcev okusa. Izbirajte tudi izdelke iz polnozrnate ali ržene moke. Idealen primer jedi z malo holesterola so piščančje prsi z rižem in grahom. Piščančje meso nima veliko kalorij, riž z grahom pa vsebuje veliko balastnih snovi.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri