10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Paradižnikova dieta

23. 5. 2012

Želite izgubiti le nekaj kilogramov, a kljub temu uživati v hrani? To vam bo zagotovo uspelo s slastnimi recepti paradižnikove diete!

Kot juha, omaka ali v solati, hladni ali topli – paradižniki vedno teknejo! So idealna lahka hrana z vgrajenim 'shujševalnim učinkom': ne vsebujejo maščobe, imajo zelo malo kalorij (100 gramov s 17 kcal se komajda pozna), C-vitamin pa še dodatno pomaga telesu pri razgradnji maščob.

V kombinaciji z drugimi sestavinami ta zelenjava za vitkost poskrbi za vsestranskost in veliko okusa na vaši mizi.

Takole gre: za kosilo in večerjo si vedno izberite enega izmed naših receptov. Za zajtrk pojejte mislije, sadje s pusto skuto ali pa kakšen jogurt po svoji izbiri – lahko pa se odločite tudi za naš dvojni sendvič. V vmesnem času lahko jeste veliko svežega sadja. Ne pozabite: dnevno popijte najmanj 1,5 litra vode ali neslajenih sadnih čajev.

Dieto lahko poljubno podaljšate in izgubite še več odvečnih kilogramčkov!

Riba iz pečice z zeliščnimi paradižniki

Za 1 osebo potrebujete: • 175 g nemastnega ribjega fileta • 1 ščepec soli in popra • 300 g češnjevih paradižnikov • 1 strok česna • 2 žlici žajblja • 30 g parmezana

Ribji filet oplaknite, ga osušite in denite v majhen pekač za narastke. Odvisno od svojega okusa ga začinite s soljo in poprom. Paradižnike oplaknite, jih očistite in zrežite na polovice. Posebej zmešajte sol, poper, 1 stisnjen strok česa in sesekljan žajbelj.

Paradižnike razporedite okoli ribe, zeliščno zmes po njej in ribo posujte še z nastrganim parmezanom. Približno 15 do 20 minut pecite v vroči pečici pri 200 stopinjah (ventilatorska 180 stopinj).

Na porcijo 300 kcal, B: 46 g, M: 9 g. OH: 6 g.

Pečen piščanec s paradižnikovo omako

Za 1 osebo potrebujete: • 2 čebuli • 2 lista žajblja • 1 pest rožmarina • 1 žličko oljčnega olja • 125 g piščančjega fileja • 250 g koščkov paradižnika • 30 g črnih oliv • peteršilj

Čebulo olupite in jo zrežite na kocke. Skupaj z žajbljem in rožmarinom jo podušite na oljčnem olju. Dodajte še piščančji file in ga z vseh strani popecite. Potem ga vzemite iz ponve in ga postavite na toplo. V ponev denite paradižnike, jih začinite in jih dušite približno 10 minut. Primešajte še črne olive brez koščic. Paradižnik nato porazdelite po mesu in jed okrasite s peteršiljem.

Na porcijo 300 kcal, B: 32 g, M: 15 g, OH: 8 g.

Paradižnikova juha s kozicami

Za 1 osebo potrebujete: • 1 čebulo • 1 žličko oljčnega olja • 1 vejico rožmarina • 2 lista žajblja • 1/ 2 žličke semen kopra • 350 g pretlačenih paradižnikov • 100 g zelenjavne juhe • 1 ščepec soli in popra • 1 kapljico medu • 1/ 2 limone • 200 g kozic (zamrznjenih) • baziliko

Čebulo zrežite na kocke in jo podušite na oljčnem olju. Zraven hitro podušite še vejico rožmarina, žajbljeva lista in semena kopra. Zalijte s pretlačenimi paradižniki (tetrapak ali pločevinka) in zelenjavno juho in pustite, da vse skupaj počasi vre približno 5 minut.

Začinite s soljo, poprom in malce medu. Limono oplaknite in jo zrežite na rezine. V ponvi segrejte oljčno olje. Kozice nataknite na lesena nabodalca in jih skupaj z rezinami limone med stalnim obračanjem malce popecite. Začinite s soljo in poprom ter postrezite k juhi.

Na porcijo 350 kcal, B: 43 g, M: 15 g, OH: 10 g.

Dvojni sendvič za zajtrk

Za 1 osebo potrebujete: • 60 g lahke mocarele • 1 paradižnik, baziliko • 2 črni olivi • 2 rezini polnozrnatega hrustljavega kruha • 2 lista solate • sol • črn poper

Mocarelo odcedite. Paradižnik in mocarelo zrežite na rezine, nekaj lističev bazilike pa na trakove. Olivi prepolovite. Kruh obložite s solato in nato v slojih še z mocarelo in s paradižnikom. Solite. Okrasite z olivami, baziliko in črnim poprom in vse skupaj prekrijte z drugo polovico kruha.

Na porcijo 300 kcal, B: 15,9 g, M: 18,7 g, OH: 16,4 g.

Testenine s paradižniki

Za 1 osebo potrebujete: • 55 g špagetov • 150 g češnjevih paradižnikov • 1 žlico polmastnega masla • pol stroka česna • 15 g orehovih jedrc • 1 ščepec soli • 1 ščepec popra • 1 ščepec sladkorja
• 1/ 2 žličke orehovega olja • 1 žličko balzamičnega kisa • 1/ 2 šopka bazilike • 1 žličko naribanega parmezana

Špagete skuhajte po navodilih z embalaže. Češnjeve paradižnike operite in v teflonski ponvi segrejte maslo. Paradižnike dušite v ponvi na srednji temperaturi približno 10 minut. Česen olupite in ga iztisnite zraven. Primešajte še sesekljana orehova jedrca.

Vse skupaj začinite s soljo, poprom, sladkorjem, orehovim oljem in balzamičnim kisom. Baziliko sesekljajte. Odcejene špagete skupaj z baziliko primešajte paradižnikom. Posujte z nastrganim parmezanom.

Na porcijo 359 kcal, B: 12 g, M: 15 g, OH: 46 g.

Telečji zrezek s paradižniki

Za 1 osebo potrebujete: • 1 šopek mlade čebule • 300 g paradižnika • 1 žličko oljčnega olja • 125 g telečjega zrezka • po 1/ 2 pesti rožmarina in svežega origana

Mlado čebulo očistite in jo zrežite na majhne koščke. Paradižnike poparite, jih olupite ter nato zrežite na kocke. V ponvi segrejte oljčno olje. Na njem popecite čebulo in jo začinite s soljo in poprom.

Dodajte še paradižnike in sesekljan rožmarin ter vse skupaj pri nizki temperaturi dušite še približno 5 minut. V ponvi z vsake strani po 2 minuti pecite telečji zrezek in ga postrezite z zelenjavo in origanom.

Na porcijo 300 kcal, B: 30 g, M: 8 g, OH: 24 g.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri