To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Tibetanske vaje pomlajevanja

Tibetanske vaje (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
21. 5. 2012 Promocijsko sporočilo

Pet tibetanskih vaj ali pet obredov pomlajevanja so preproste telesne vaje tibetanskih menihov, ki se že tisočletja prenašajo iz roda v rod. Tibetanske vaje pomlajevanja vračajo vitalnost in življenjsko energijo, telo pa postaja vse bolj zdravo in elastično in se sčasoma znebi nepotrebnih snovi.

Nagrajenke Be-Light nagradne igre že četrti teden pridno sledijo nasvetom strokovnjakinje za prehrano Mateje Hriberšek in tudi pridno vadijo.

Trenerka Adrijana Marc je vsaki pripravila prilagojen program vadbe in na urnik umestila tudi tibetanske vaje. Ker lahko vadijo doma, jim tako tudi v primeru slabega vremena ni potrebno iskati alternativnih dejavnosti.

Tibetanske vaje pomlajevanja

Tibetanske vaje pomlajevnja menihi že tisočletja izvajajo kot rituale in so del njihove tradicije, ki se prenaša iz roda v rod. Vsi so poskočni in mladostnega videza, med njimi ni opaziti starcev; s pomočjo teh vaj in z zdravo prehrano so sposobni zaustaviti ali vsaj upočasniti proces staranja.

Vaje pomlajevanja vračajo vitalnost in življenjsko energijo, telo pa postaja vse bolj zdravo in elastično in se sčasoma znebi nepotrebnih snovi.

Vaje lahko pomagajo vsakomur, ki jih izvaja redno, da se bo počutil veliko mlajšega in zdravega in bo tak tudi videti.

Izvajamo jih zjutraj, ko je naše telo na najnižji točki dejavnosti, brez sile in naprezanja, sproščeno in ritmično. Vsako stopnjo vaje izvajajmo samo do točke, ko postane neprijetno. Dihajmo globoko, s celimi prsmi, v enakomernem ritmu.

Vaditi moramo redno, če se da, na tešče, ali pa pred tem popijemo kozarec (mlačne) vode.

Poslušajte svoje telo in število izvajanj uskladite s svojimi sposobnostmi. Prvi teden izvajajte vajo trikrat, drugi petkrat in tako naprej do enaindvajsetkrat, če pa vam ustreza, lahko več tednov vadite po 5x ali 7x ali 9x.

1. vaja

Tibetanska vaja 1S to vajo pospešimo pretok energije v telesu.

Stojimo sproščeno in umirjeno, roke iztegnemo v odročenju, prsti so skupaj, stopala pa v širini ramen.

Zavrtimo se v smeri urinega kazalca. Ne vrtite se v nasprotni smeri in ne pretiravajte z vrtenjem.

2. vaja

Tibetanska vaja 2

Ležimo na hrbtu na ravni in trdi podlagi. Dlani položimo poleg nog na tla.

Vdihnemo, hkrati dvignemo noge (če vam ne gre takoj z iztegnjenimi nogami, jih pokrčite v kolenu) in glavo čimbolj približamo prsim.

Zadržimo dih, nato pa glavo in noge med izdihom počasi spuščamo.

3. vaja

Tibetanska vaja 3

Sedimo na peti ali klečimo na tleh s spodvitimi prsti na nogah, hrbtenica je vzravnana, dlani pa položimo na ritnici.

Med vdihom počasi potiskamo glavo in vrat kolikor mogoče nazaj in zadržimo dih.

Med izdihom počasi položimo glavo na prsi.

4. vaja

Tibetanska vaja 4

Sedimo na tleh, stopala so v širini bokov, dlani na tleh ob stegnih, glava pa na prsih.

Vdihnemo in hkrati dvignemo telo naprej in gor, glavo potisnemo močno nazaj in napravimo most.

Za trenutek zadržimo dih, potem pa se, med izdihom, usedemo v prvotni položaj.

5. vaja

Tibetanska vaja 5

Telo je v loku naslonjeno na iztegnjene roke in spodvite prste na nogah.

Med vdihom se opremo na roke in noge (pete ostanejo na tleh), visoko dvignemo medenico, naslonimo glavo na prsi in zadržimo dih.

Med izdihom se spustimo in glavo potisnemo čimbolj nazaj.

Vajam lahko tudi sami dodate kakšen položaj, v katerem se počutite dobro. Npr. položaj "mačke", ki je izredno dober položaj za medenico in križ, ki je pogosto velik problem žensk.

Tudi pri tem morebitnem dodatnem položaju morate biti pozorni na dihanje. Dihajte tako, kot ste se v tem položaju naučili oz. kakor sicer dihate pri izvajanju tega položaja, in ga pač ponovite tolikokrat kot pred tem pet tibetanskih vaj.

Po zaključku vaj se vsaj za nekaj trenutkov ulezite na tla in se popolnoma sprostite.

Če boste redno vadili vsaj mesec dni in začeli tudi na druge načine skrbeti za svoje telo, boste kmalu opazili prve spremembe na telesu. Začeli boste izgubljati odvečno težo, telo bo dobivalo skladnejšo obliko, počutili se boste prenovljeni in okrepljeni.

Kako to uspeva Špeli, Barbari in Vidi, si preberite na Be-Light Facebook strani.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri