fige

Ne glede na to, ali ste dobri kuharji ali ne, si lahko privoščite okusen zajtrk. Sedaj nimate več izgovora, da preskočite najpomembnejši obrok dneva.

»Bananin suši«

Banane pristajajo marsičemu: z njimi lahko dopolnite smuti, jih popečete, dodate v sadno kupo, kombinirate s temi in onimi okusi. Tokrat jih spremenite v »suši«. Kako to storite? Potopite jih v arašidovo maslo in povaljajte v zdrobljene oreščke, temno čokolado in druge zdrave sestavine, ki jih obožujete. Vsa živila vključno z arašidovim maslom lahko spreminjate po želji. Pred vami je okusen zajtrk, ki po videzu spominja na suši.

Puding z mandljevim mlekom, figami in chia semeni

Zaradi chia semen bo zajtrk še bolj zdrav, poleg tega za pripravo potrebujete le nekaj minut, naredite pa ga že zvečer. V stekleno posodo stresite chia semena, mandljevo mleko in vanilijev ekstrat. Zjutraj bo vse skupaj postala okusna kremna mešanica, ki jo lahko dopolnite s kokosovim jogurtom, figami in sadjem po vašem okusu. Še posebej priporočljiv obrok za stresna jutra, saj ga lahko vzamete s seboj na pot.

Piškoti za zajtrk

Prav ste slišali, kot prvi obrok dneva si lahko privoščite tudi piškote brez pečenja. A ne katerihkoli, ampak tiste, ki jih pripravite sami. Maso naredite že dan prej, ko boste imeli dovolj časa, da bo jutro zares namenjeno le okušanju slastnih dobrot. Zmešajte med, arašidovo maslo in vanilijev ekstrakt (po želji), lahko dodate tudi »mokre« sestavine po svoji izbiri. Primešajte dodatke kot so oreščki, goji jagode, bučna semena, jagodičje, temna čokolada …

Domači misliji

Tokrat jih poskusite pripraviti sami. Že zvečer lahko v skledo vsujete chia, bučna, sončnična in konopljina semena, oreščke in sadje, ki lahko počaka čez noč (borovnice, gozdne jagode, maline …). Mešanico postavite v hladilnik (zaradi sadja) in jo zjutraj prelijte z mandljevim mlekom. Dodajte še sveže sezonsko sadje in domači mislijI so narejeni! Ko osvojite pripravo, se poigrajte z okusi in dodajte med ter druge sestavine, ki jih imate radi. Možnosti je neskončno.

Popečen kruh z avokadom, skuto in paradižnikom

Polnozrnat kruh obložite s plastjo skute na katero položite rahlo soljen in popopran avokado in za piko na i še paradižnik. Nekateri avokadu raje dodajo limono, zato ga pripravite po svojem okusu. Preprost sendvič je lahko tudi okusna malica ali prigrizek, ko si zaželite sladkega.

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Tedenski jutranji izziv: Zdrav zajtrk za boljši začetek dneva

Ljubitelji zajtrka ali ne, morali bi si ga privoščiti čisto vsak dan. Zato smo pripravili nekaj slastnih, lahkih receptov, ki vam bodo pomagali vzljubiti jutra.

5 slastnih beljakovinskih smutijev (brez dodanega beljakovinskega praška)

Smuti za zajtrk, malico ali večerjo ... Kadarkoli, le poskrbite, da bo dovolj hranljiv!

VIDEO: Zajtrk v kozarčku z domačo granolo v prahu

Trije zajtrki, pripravljeni v 15 minutah. Ki so lahko tudi sladica. Zares slastna. Predstvljamo vam ideje za zajtrk v kozarčku.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri