Hitro prehranjevanje povzroči nemalo težav, poleg tega prepreči, da bi v obroku uživali. Prepričamo vas, da upočasnite tek in si vzamete čas za okušanje.

Slika 1/5

PRENAJEDANJE

Če jeste prehitro, spregledate signale, ki vam sporočajo, da niste več lačni. Zato boste zaužili tudi hrano, ki jo ne potrebujete, kar pelje v prenajedanje. S takim prehranjevanjem se lahko sčasoma zredite, saj v telo vnesete več kalorij, kot je to potrebno. Poleg tega telesu ne dajete časa, da bi sporočilo možganom, kdaj je lakota potešena.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

3 znaki, da si vadbo (in pot do rezultata) otežujete po nepotrebnem

Prepričani smo, da se spomnite, ko smo pisali, da se je treba za rezultat premakniti iz cone udobja. Da je za rezultat potrebna vztrajnost in doslednost. Tudi, ko je zares težko…

5 značilnosti učinkovitega prehranjevanja

Prehranjevanje je učinkovito, če:

Kaj v resnici vpliva na hujšanje?

Jem kot vrabček, telovadim skoraj vsak dan, pa sem še kar ista. Ali ne drži rek: ''Manj jej in veliko migaj?'' Ali se to samo meni dogaja? Zakaj je dekle, ki jo vedno srečujem na…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri