sendvic

Štetje kalorij, nič več sladic, priprava posebnih obrokov … vse to zahteva veliko časa in še več volje. Ja, hujšanje je lahko prava bitka. K sreči obstaja nekaj trikov, s katerimi lahko brez težav vaš dnevni vnos zmanjšate za 500 kalorij.

Seveda zmanjševanje vnosa nepotrebnih kalorij ne sme biti edini način za dosego cilja. So pa takšne spremembe dober začetek.

Za zajtrk slano namesto sladkega. Rogljički, palačinke, granola in kosmiči iz škatle … Vse to prinese precej kalorij. Začnite dan s slanim: npr. z jajci ter popečeno zelenjavo in kosom polnozrnatega kruha; s polnozrnato tortiljo, polnjeno s skuto in zelenjavo; s fritato; polnozrnatim toastom, premazanim z doma pripravljenim namazom.

Naročite vodo. Če vam navadna ni všeč, pa naj bo z mehurčki. Če vam voda sploh ni všeč, se odločite za limonado ali čaj (brez sladkorja), ki ga poleti ohladite s kockami ledu. Če izberete to namesto vode z okusom, gazirane pijače, ledenega čaja ali drugega soka, lahko zmanjšate vnos za 300 kalorij!

Kupljene kosmiče zamenjajte s humusom. Pripravite ga iz čičerke in začimb. Recept preverite na TEJ POVEZAVI. Zraven narežite svežo zelenjavo (korenje, kumarice …). Rezultat: -400 kalorij ter obilo vlaknin in drugih hranilnih snovi. Ste že kdaj pripravili prigrizek po nordijsko? Preverite recept TUKAJ.

Celo sadje namesto sokov. Sok, ki ga stisnemo iz svežega sadja, vsebuje vitamine in minerale, ni nezdrav, toda raziskave so pokazale, da je vlaknine in vitamine ter minerale bolje prežvečiti. Druga težava: soka hitro spijemo preveč.

Prigrizek za s sabo. Nutricionisti svetujejo, da si na dan, ko veste, da boste dolgo na poti oz. se boste domov zaradi vseh mogočih obveznosti vrnili pozno, prigrizke vedno pripravite sami. Tako boste z jedilnika oklestili tudi do 500 kalorij. Nezdravi prigrizki hitro premamijo. In so povsod.

Ko jeste zunaj, pojejte pol porcije. Preostanek odnesite domov. Ponekod lahko ena porcija prinese tudi do 1.400 kalorij.

Namesto milkshakea izberite temno čokolado. In se znebite do 400 kalorij. Ali kavo. Vendar preskočite sladkor in smetano ter prihranite še dodatnih 100 kalorij.

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Za eno številko 'manjši' na silvestrsko zabavo

Pripravili smo nekaj povsem preprostih nasvetov, da boste božič in silvestrovo pričakali malo lažji in ožji.
None

Učinkovita dieta (v 14 dneh minus 6kg)

Predstavljamo vam zelo učinkovito dieto, po kateri boste v samo 14 dneh lažji za 6 kg.

Kaj telo zjutraj potrebuje? 18 dobrih razlogov, zakaj ne smete preskočiti zajtrka

Ali tudi vi spadate med ljudi, ki najraje kar preskočijo zajtrk? Preberite si, zakaj bi moral biti prvi obrok dneva nekaj svetega in obveznega. In kje najdete najpomembnejše hranilne...
Izbor uredništva

Doma pripravljene vode z okusom - 16 odličnih receptov

Ste v trgovini kdaj vzeli v roke plastenko vode z okusom in preverili njene sestavine?

Več...

Zakaj srečni pari ne delijo svojega življenja na družbenih omrežjih?

Živimo v zanimivih časih, ko objave na profilih družbenih omrežij pogosto pomenijo več kot to, kar se dogaja v realnosti.

Več...

7 opozorilnih znakov, da ne poslušate svojega srca

Preverite, ali ste zares sposobni poslušati sebe?

Več...
Najbolj brane vsebine

Ideja za izlet: Rabeljsko jezero

Radi bi se šli nekam ohladiti, sprostiti, se sončiti, morda veslati... Z družino, psom ali prijatelji. Pa ne veste, kam? Rabeljsko jezero je odlična destinacija. 
Več...

Poletna torta z grškim jogurtom in jagodičjem (brez dodanega sladkorja in peke!)

Če si grški jogurt radi privoščite za sladico ali zajtrk, vam bo všeč tudi lahka torta brez peke. Ker ima malo sestavin in je priprava povsem preprosta, jo lahko naredite tudi na počitnicah ali kot piknik sladico.
Več...

Hujšanje: 8 nasvetov, ki jih upoštevajte, če se številka na tehtnici ne premakne

Videti je preprosto – manj hrane, več gibanja. Strategija, ki so jo preizkusili številni in tudi dosegli odlične rezultate. Vsem pa ta način ne prinese rezultata, ki si ga želijo. Če ste med njimi, je morda čas, da preizkusite drugače. Morda je čas, da ...
Več...

Ideja za izlet: Mašun - ki ponuja številne možnosti za sprehode in rekreacijo v naravi

Čudovita sončna sobota, preživeta v objemu prostranih notranjskih gozdov!
Več...

8 nasvetov, kako izstopiti iz cone udobja

Običajno nas je strah sprememb, zato veliko ljudi raje biva v navidezno varni coni udobja. A v coni udobja ne bomo naredili ničesar velikega. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri