To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

Kako zlahka oklestite 500 kalorij na dan (brez vadbe)

Kako zlahka oklestite 500 kalorij na dan (brez vadbe) (foto: Profimedia) Profimedia
11. 8. 2017

Štetje kalorij, nič več sladic, priprava posebnih obrokov … vse to zahteva veliko časa in še več volje. Ja, hujšanje je lahko prava bitka. K sreči obstaja nekaj trikov, s katerimi lahko brez težav vaš dnevni vnos zmanjšate za 500 kalorij.

Seveda zmanjševanje vnosa nepotrebnih kalorij ne sme biti edini način za dosego cilja. So pa takšne spremembe dober začetek.

Za zajtrk slano namesto sladkega. Rogljički, palačinke, granola in kosmiči iz škatle … Vse to prinese precej kalorij. Začnite dan s slanim: npr. z jajci ter popečeno zelenjavo in kosom polnozrnatega kruha; s polnozrnato tortiljo, polnjeno s skuto in zelenjavo; s fritato; polnozrnatim toastom, premazanim z doma pripravljenim namazom.

Naročite vodo. Če vam navadna ni všeč, pa naj bo z mehurčki. Če vam voda sploh ni všeč, se odločite za limonado ali čaj (brez sladkorja), ki ga poleti ohladite s kockami ledu. Če izberete to namesto vode z okusom, gazirane pijače, ledenega čaja ali drugega soka, lahko zmanjšate vnos za 300 kalorij!

Kupljene kosmiče zamenjajte s humusom. Pripravite ga iz čičerke in začimb. Recept preverite na TEJ POVEZAVI. Zraven narežite svežo zelenjavo (korenje, kumarice …). Rezultat: -400 kalorij ter obilo vlaknin in drugih hranilnih snovi. Ste že kdaj pripravili prigrizek po nordijsko? Preverite recept TUKAJ.

Celo sadje namesto sokov. Sok, ki ga stisnemo iz svežega sadja, vsebuje vitamine in minerale, ni nezdrav, toda raziskave so pokazale, da je vlaknine in vitamine ter minerale bolje prežvečiti. Druga težava: soka hitro spijemo preveč.

Prigrizek za s sabo. Nutricionisti svetujejo, da si na dan, ko veste, da boste dolgo na poti oz. se boste domov zaradi vseh mogočih obveznosti vrnili pozno, prigrizke vedno pripravite sami. Tako boste z jedilnika oklestili tudi do 500 kalorij. Nezdravi prigrizki hitro premamijo. In so povsod.

Ko jeste zunaj, pojejte pol porcije. Preostanek odnesite domov. Ponekod lahko ena porcija prinese tudi do 1.400 kalorij.

Namesto milkshakea izberite temno čokolado. In se znebite do 400 kalorij. Ali kavo. Vendar preskočite sladkor in smetano ter prihranite še dodatnih 100 kalorij.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri