10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Napake, ki jih zelo verjetno delate, ko ste na dieti (in zato ne vidite rezultatov)

23. 6. 2019

Nutricionisti razkrivajo napake, ki sabotirajo vaša prizadevanja, da bi se spravili v formo.

Slika 1/4

MANJ HRANE, VEČ TRENINGOV

»Znanka je v dveh tednih izgubila 5 kilogramov. Vsak dan je pretekla 5 do 6 kilometrov in jedla le jogurt z manj maščobami.«

Verjetno ni treba posebej omeniti, kako nezdravo je takšno početje? S tako drastično zmanjšanim vnosom telesu ne sporočate le, naj upočasni metabolizem in prebavo, temveč ga oropate pomembnih hranil.

Rezultat: tudi če se ne bodo začele pojavljati zdravstvene težave, bo težko držati takšen ritem. Kilogrami se bodo vrnili. Namesto tega raje poskrbite za uravnoteženo prehrano, imejte torej redne obroke, le pravilno izbirajte, redno se gibajte ter se veselite rezultata. Zagotovljeno.

¤ PREBERITE, kdaj je hujšanje zares uspešno: www.aktivni.si/zdravje/kdaj-je-hujsanje-zares-uspesno

Profimedia

Preberite še: Znanstveniki so ugotovili, kdaj telo porabi največ energije (in kdaj jo shrani kot maščobo) 

In Soda bikarbona - ali res pomaga tudi pri hujšanju? 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri