10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Prigrizki, ki si jih brez slabe vesti privoščite tudi zvečer

Prigrizki, ki si jih brez slabe vesti privoščite tudi zvečer (foto: Profimedia) Profimedia
6. 6. 2017

Večerna poželenja po prigrizkih so povsem običajna in vsakdo si jih kdaj pa kdaj privošči. Po nekaterih lahko posežete celo brez slabe vesti (a še vedno ne v prevelikih količinah).

Krema iz manga in kokosovega mleka

Če take sladice kupite v trgovini, pogosto vsebujejo veliko sladkorja in nepotrebnih kalorij. Ko si kremno mešanico iz zmrznjenega manga in kokosovega mleka pripravite doma, pa lahko postane okusen nočni prigrizek.

Piškoti z arašidovim maslom in medom

Preprosti piškoti, ki jih pripravite brez peke, so kombinacija arašidovega masla in čokolade (temne seveda), za pridih sladkosti pa dodajte še malce medu. Če primešate tudi ovsene kosmiče, dobite še nekaj dodatnih vlaknin in rastlinskih beljakovin. Piškoti naj bodo ploščate oblike, kako veliki bodo, pa se odločite sami.

Temna čokolada

Čokolada je pogosto prepovedan sadež, vendar vse vrste niso enake. Obstaja velika razlika med običajno mlečno čokolado in tisto, bogato s kakavom. Slednja namesto obilice sladkorja vsebuje antioksidante, ki med drugim izboljšajo počutje.

'Sladoled' iz banan in jagod

Sladoled si radi privoščimo ob poletnih večerih in dobrem filmu, vendar je z vsem sladkorjem in kalorijami neprimeren nočni prigrizek. Izdelajte si svojo poslastico, s katero vam bo prihranjena slaba vest. Narežite dve banani in pripravite skodelico jagod. Vse postavite v zamrzovalnik in počakajte nekaj ur. Potem vzemite iz hladilnika in mešajte, dokler ne dobite kremne teksture sladoleda. Zdrava sladica je primerna tudi za vegane.

Pistacije

Pistacije v lupini so primerne tudi za zvečer, ker luščenje zahteva nekaj časa in upočasnjuje hitrost prehranjevanja. Počasneje kot boste jedli, manjše količine boste zaužili. Zato je to ena izmed najboljših možnosti. Poleg tega so oreščki unikaten paket, saj vsebujejo vlaknine, nenasičene maščobe in druge snovi, zaradi katerih so tako hranljivi.

Sladoledne lučke z grškim jogurtom

Namesto tistih iz trgovine, naredite svoje, ki bodo neprimerljivo bolj zdrave. Dve skodelici malin, jagod, borovnic ali drugega jagodičevja pretlačite in zmešajte z grškim jogurtom. Sladokusci dodajte še malo medu, napolnite modele za lučke in postavite v zamrzovalnik, dokler se popolnoma ne strdijo.

Toplo mleko z medom

Mešanica se uporablja tudi za težave s spanjem in prav zaradi tega je odličen večerni posladek. Med bo dodal malce sladkosti, ki pa se hitro prebavi in spodbudi hormone, ki pospešujejo nastanek serotonina, zato se ne boste borili z nespečnostjo.

Zmrznjene borovnice

Zdrava osvežitev ob koncu dneva vsebuje veliko antioksidantov, vpliva na možganske funkcije in srce. Zaradi mnogih pozitivnih učinkov na telo, si jih lahko privoščite večkrat kot le ob večerih.

Preberite tudi:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri