Njihova priprava je enostavna, potrebujemo samo oreščke ali žitarice ter gazo. A kakšni so njihovi plusi in za kaj vse so dobri? Primerjali smo štiri napitke. Preverite.

Slika 1/4

Mandljevo mleko

Velik plus: zahvaljujoč mikroelementom, vitaminom in relativno malo maščobam je mandljevo mleko zdrava izbira.

Okus: lahno oreškast in sladek.

Previdno: nekaterim različicam tega mleka je dodan sladkor.

Posebej dobro za: sijajna alternativa za peko in za mlečne jedi.

Sorodni članki

Tako preprosto doma naredite slastne rastlinske napitke

Povsod beremo o raznih alergijah na mleko in dietah brez mleka (da ne bo pomote, govorimo o kravjem mleku). Pa poglejmo, kako lahko naredimo doma različne vrste rastlinskih napitkov…

Ovseni napitek

Oves spada med najbolj hranljive in zdravju prijazne žitarice. Ovseni napitek pa je en od najboljših nadomestkov mleka in ga priporočamo prav vsem.

40-dnevni post Jaz #vztrajam dan 23: Kako pripraviti nadomestke mleka doma?

Da nam mleko v kavi, pri zajtrku in v sladicah ne bo preveč manjkal, bomo danes pogledali, kako lahko kar doma pripravimo odlične mlečne nadomestke.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri