Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Katero vrsto opečenega kruha izbrati?

27. 10. 2010

Najprej ignorirajte, kar vam pravijo o tem tisti, ki ga pakirajo v všečno embalažo, ga obrnite in preberite deklaracijo. So prva na seznamu sestavin cela zrna? Ima vsak kos vsaj dva grama vlaknin? Sta na seznamu inulin in polidekstroza?

Pravilni odgovori so: da, da in ne. Polna zrna so pozitivna stvar, pravijo nutricionisti, saj so naravne vlaknine precej boljše od inulina in polidekstroze, aditivov, ki umetno dvignejo raven vlaknin. Zgoraj našteti izdelki ustrezajo kriterijem, pomagajo graditi mišice, hujšati in se spopadati s srčno-žilnimi boleznimi. Ko brskate po supermarketih za različnimi izdelki (tako doma kot v tujini), si vzemite čas in preverite, iz katerih sestavine so narejeni. In bodite pozorni predvsem na zgoraj naštete.

Ovseni

Če je na seznamu sestavin ovsena kaša, ste lahko pomirjeni, saj vam ta lahko po­­­maga pri zniževanju slabega holesterola LDL v krvi, in sicer še bolj kot pšenica.

110 kalorij, 5 g belja­­­­ko­­vin, 3 g vlaknin

Iz polnih zrn in medu

Če želite na strateški način zmanjšati število kilogramov, jejte podoben kruh, ki ima za polovico ali še več manj kalorij kot druge vrste kruha (tudi nekatere polnozrnate).

45 kalorij, 3 g beljakovin, 2 g vlaknin

Iz rjavega riža, brez pšenice in rastlinskega lepila

Je iz polnih zrn, ki niso pšenična ali otrobi, pa še varen je za ljudi, ki trpijo za glutensko netoleranco ali enteropatijo. Včasih tak kruh vsebuje tudi koncentrat hruške, breskve ali kakšnega drugega sadeža.

110 kalorij, 2 g beljakovin, 2 g vlaknin

100-odstotno polnozrnati

Rezultat kombiniranja pšeničnih zrn z nemastnim mlekom je lahko sladek kruh, ki vam ponuja unikatno mešanico beljakovin, ki gradijo mišice, in vlak­­nin, ki napolnijo trebuh in vam pomagajo odganjati lakoto.

70 kalorij, 6 g beljakovin, 4 g vlaknin

Iz kalčkov in semen

V takšnem se skrivajo encimi, beljakovine, ki pomagajo pri prebavi in presnovi hranljivih snovi.

80 kalorij, 4 g beljakovin, 3 g vlaknin

Prehranski podatki veljajo za rezino kruha.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri